יש דבר אחד שגברים לעולם לא יבינו: כיצד מרגישים כאבי מחזור. קבוצה של נשים החליטה לאתגר את חבריה הגברים ולחבר אותם לסימולטור המדמה כאבי מחזור כדי לבחון את תגובותיהם. הן תיעדו את הניסוי לסרטון טיקטוק שצבר יותר מ-2.3 מיליון צפיות ואלפי תגובות מנשים שנהנו לראות כיצד הגברים נאנחים מכאב - וקראו להעביר סימולציה דומה לתלמידי תיכון. צפו בתגובות הקורעות מצחוק של הגברים: 

זה מה שקרה לגברים שניסו להרגיש מה זה כאבי מחזור (צילום: טיקטוק)

בסרטון הטיקטוק שפורסם תחת המשתמש @benztraphouse, נראות תחילה הנשים מתנסות בגאדג'ט כדי לאשר שמדובר בתחושה דומה לכאבי המחזור החודשיים שלהן. "זה אפילו לא נורא כמו ההתכווצויות האמיתיות", נשמעת אחת מהן אומרת ואחרת הוסיפה: "כן, ההתכווצויות שלי כואבות יותר". לאחר מכן מגיע תורם של הגברים להרגיש את הכאב על בשרם - והם פשוט לא מצליחים להתמודד עם זה. "רגע, זה אמור לכאוב ככה?", שאל אחד ואחר צעק מכאבים: "למה?! למה?!". אחד הגברים נראה מתקפל במקום ומנסה להיאחז במשהו עד שהוא אינו מצליח לעמוד בכאב ומוריד מגופו את הגאדג'ט.

הסרטון הוצף בתגובות מנשים: "הבחור המסכן בקפוצ'ון הוורוד לא ידע איך להרגיע את עצמו. האיש נראה כאילו הוא נלחם על חייו", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אתה מרגיש את זה בגב שלך, מותק? כל חודש, חבר. כל חודש". אחת נוספת כתבה: "כשאחד שם אמר 'זה דוקר אותי, מה אני עושה עם זה?', אז מתברר שאתה הולך לעבודה עם זה, מנקה את הבית עם זה, מכין אוכל עם זה, משכיב את הילדים לישון עם זה - והולך בעצמך לישון עם זה".

עוד צופה כתבה בתגובות: "כדאי מאוד שתלמדו להעריך אותנו. אנחנו מצפות לעיסוי ושוקולד במחזור הבא שלנו" ואחרת הוסיפה: "חייבים להוסיף את הסימולטור הזה לשיעורי הבריאות בתיכון, כי הרבה גברים לא באמת מבינים את הסבל שאנחנו עוברות".