לפני כשבוע התרחש ניסיון שוד, שנתפס על ידי מצלמות אבטחה במעגל סגור שהוצבו מחוץ לסופרמרקט Sabor Tropical שבפלורידה. במסגרת האירוע השודד ניסה לתפוס את הארנק של אישה, כשלצידה עמדה בתה הקטנה בת התשע. כשהשודד תקף את האם, הבת ג'ורני לא נשארה אדישה וזינקה על העבריין כדי להגן על אמה. צפו בבת התשע נאבקת בשודד: 

בתיעוד מהאירוע אפשר לראות את הגבר רץ במהירות ותופס את תיק הצד של האם, תוך שהוא מנסה לחטוף אותו ולהימלט. בזמן שהאם, דניאל מובלי, ניסתה להיאבק בשודד, ג'ורני הגיבה במהירות והחלה להכות אותו בחוזקה. "הרמתי את מבטי וראיתי את הבחור מסתער עליי. הוא איים 'לפוצץ' אותי אם לא אשחרר את התיק, ובגלל שלא ידעתי אם באמת יש לו נשק העדפתי לשחרר", סיפרה האם. 

בשלב זה ג'ורני התערבה וסיפרה: "נלחמתי בחזרה. הכתי אותו בראשו". גם אחרי שהשודד כבר הצליח לגנוב את החפצים ג'ורני המשיכה לרוץ אחריו, בעוד אחרים שהיו בחניון מחוץ לסופרמרקט נדהמו למראה עיניהם. השודד, שהתגלה בתום האירוע כג'קסון דמטריוס, נעצר והואשם בניסיון שוד ובאלימות, וזו לא הייתה הפעם הראשונה בקריירת הפשע שלו. 

לדברי משטרת ווסט פאלם ביץ' המקומית, דמטריוס שוחרר מהכלא רק בספטמבר האחרון בגין אישומים דומים. בתום האירוע התקיים אירוע הוקרה לכבוד בת התשע, שהפגינה אומץ ונחישות יוצאי דופן. באירוע ג'ורני קיבלה תעודת גבורה מהשוטרים.