משתמשת טיקטוק בחרה לחשוף בעמוד שלה את הדרך הלא שגרתית בה גילתה שבן זוגה מתראה עם אחרות מאחורי גבה. הצעירה, קריסטין סלוניקי, סיפרה לעוקביה כי היא ובן זוגה נהגו לסנכרן את הטלפונים והשעונים הדיגיטליים שלהם כדי שיוכלו להתחרות מי הלך הכי הרבה צעדים. היא רק לא תיארה לעצמה מה הצעדים האלה יוכלו לספר לה על מערכת היחסים שלה. צפו בסרטון הוויראלי, שצבר למעלה מ-200 אלף צפיות: 

דרך גאונית לגלות מה בן הזוג עושה מאחורי הגב שלך (צילום: טיקטוק)

יום אחד, השניים דיברו לפני השינה ונפרדו כשכל אחד מהם אמר לשני "לילה טוב" במטרה ללכת לישון. אלא שבמקום שבן הזוג יכנס מתחת לשמיכה ויירדם, לפתע ספירת הצעדים שלו המשיכה לעלות – מה שהוכיח שהוא משקר בנושא כלשהו. בעקבות החשדות קריסטין החליטה להתעמת עם הגבר, אך הוא לא התייאש והתעקש שלא קרה כלום. 

אחרי ויכוח ארוך באמת התברר כי אותו הגבר הלך לבקר במועדון חשפנות, מה שלדבריה לא היה אמור להיות חמור כל כך אלמלא שיקר לגבי זה. אחרי שחשפה את כל פרטי הסיפור בסרטון טיקטוק, תוך שהיא מביטה ב- Apple Watch שלה, היא כתבה בכעס: ב**ץ' אתה יצאת, אתה לא ישן". החלק המצחיק בסיפור היה שהיא בכלל לא התכוונה לבחון אותו, אלא בסך הכל רצתה להשוות את צעדיה עם חברים אחרים וצעדיו של בן הזוג המשיכו לטפס על המסך. 

הסרטון של קריסטין, והדרך הגאונית בה הצליחה לחשוף מה עשה הגבר שלה מאחורי גבה, הותיר את הגולשים המומים לגמרי. "אוי מותק, נתת לי רעיון מצוין", כתבה אחת הגולשות. מלבדה, אחרת חשפה סיפור משלה בו היא טענה כי בן זוגה לשעבר חשד בה שיצאה במהלך הלילה מהבית, ולכן היא נאלצה להראות לו שכמות הצעדים שלה נשארה אותו הדבר כמו ביום הקודם. בתגובה לסיפור הזה יוצרת הסרטון כתבה: "אני שמחה שהוא האקס שלך".