בזמן שברחבי העולם מתכוננים לקראת חגיגות חג המולד, שיערך ב-25.12, יש מי שטוען שמשהו גדול יותר עתיד להתרחש בדיוק בתאריך הזה. משתמש טיקטוק, שטוען כי הוא "נוסע בזמן שהגיע מהעתיד", חשף בעמוד שלו כי ישנם שני תאריכים שכדאי שנתכונן לבואם. צפו בסרטון האזהרה של "הנוסע בזמן":

"נוסע בזמן" מזהיר לקראת שני תאריכים גורליים (צילום: טיקטוק)

הטיקטוקר, המכונה ThatOneTimeTraveler, הסביר כי רגע לפני הסילבסטר הקרוב עומדים להתרחש שני אירועים מכוננים. על פי ה"נוסע בזמן", התאריכים המדוברים עם ה-20.12 וגם ה-25.12, רגע לפני הסילבסטר הקרוב. 

בפוסט שהוא העלה ונצפה כבר מעל לחצי מיליון פעם הוא כתב: "יש שני תאריכים גדולים שאתם צריכים לזכור בחודש הקרוב. ב-20.12 שמונה בני אנוש יקבלו כוח על אנושי מהאנרגיה של גלי השמש, וב-25.12, יום חג המולד, משהו גדול יקרה שיזעזע את העולם וישנה את האנושות לתמיד". הוא כמובן לא מפרט מהו אותו דבר גדול שיקרה.

בעבר הוא כבר טען ש"ב-20 בדצמבר 2021 שמונה בני אדם יקבלו כוחות על מגלי האנרגיה של השמש. אולם, לכל דבר יש צד טוב וצד רע. בעוד ש-8 בני האדם יבחרו כיצד הם ירצו להשתמש בכוחות העל שלהם, חברות גדולות ינסו לבצע בהם ניסויים כדי לשווק את כוחות העל". הוא אף פירט את כוחות העל בפוסט נפרד ואמר שהם כוללים "כוח טהור, טלקינזיס, טלפתיה, טלפורטציה, מעוף, ידיעה מוקדמת, קסם וגם מניפולציה על מזג האוויר".