ב-12 בדצמבר בשנה שעברה אישה בשם תרזה קרול בת ה-39 החליטה להזמין כמה מחבריה כדי לצפות איתה בקרב אגרוף מפורסם של אנתוני ג'ושוע. כשבתה, שנטל קרול בת ה-19, התנגדה להזמנת האורחים החל ויכוח סוער בין השתיים שהסתיים באלימות חריפה ובפיצויים יקרים. 

המריבה התרחשה בזמן שהמשפחה חיה בסגר בעקבות הגבלות מגפת הקורונה, בביתם בצ'שייר שבבריטניה. כשהאם הרימה את שפורפרת הטלפון כדי להתקשר לחבריה ולהזמין אותם, על אף ההגבלות, נטען כי הבת החלה להיות תוקפנית ולנסות למנוע מבתה להתקשר. בשלב זה השתיים החלו לריב באלימות פיזית חמורה, כחלק ממנה האם משכה לבתה בשיער, הכתה אותה באגרופים ושברה את אפה. 

ג'ושוע הביס את קוברט פולב הבולגרי בנוקאאוט (צילום: Getty images)
ג'ושוע הביס את קוברט פולב הבולגרי בנוקאאוט (צילום: Getty images)

בתום המאבק האכזרי הבת המתבגרת הועברה אל בית החולים הכללי של מקלספילד, שם השבר שהיה לה באף טופל. אחרי שהעימות הקשה שנטל החליטה שלא לדבר עם אמה, שדווקא ניסתה לפייס אותה ורכשה עבורה מתנות כדי לגשר על התקרית. בדיון בבית המשפט, שהתכנס כאשר הבת החליטה לתבוע את אמה ולהוציא נגדה צו הרחקה, הסנגור של האם טען: "לא הייתה פה כוונה לריב, תרזה בסך הכל ציפתה לכמה חברים אך לבתה היו רעיונות אחרים". 

בהמשך הדיון עו"ד הוסיף: "זה היה מעשה פזיז והיא איבדה שליטה ברגע של טירוף, היא הרגישה שהבת שלה משתלטת לה על הבית. למרות כל מה שקרה שנטל תמיד מוזמנת בכל פעם שתרצה לחזור". בעקבות התקרית האלימה בית המשפט קבע כי על תרזה למלא 12 צווי קהילה ולהשלים 120 שעות עבודות שירות, בתוספת 20 ימי דרישה לפעילויות שיקום. כמו כן, היא תאלץ לשלם לבתה פיצויים בסך 500 ליש"ט (כ-2,000 שקלים).