משתמשת טיקטוק שיתפה את 1.7 מיליון העוקבים שלה בהפתעה שציפתה לה בהיריון האחרון שלה. האם סיפרה שבביקור הראשון שלה אצל הרופא, הופתעה לגלות שיש לה תאומים. בביקור השני ציפתה לה הפתעה נוספת: עובר שלישי. האם ניגשה לבצע סריקת אולטרה סאונד בזמן שבעלה מתעד את המאורע, כשלפתע הרופא מבשר לה שהיא לא מצפה לתאומים - אלא לשלישיה. ולא, לא מדובר בהיריון קונבנציונלי עם שלישיה, אלא בהיריון עם תאומים - ותינוק נוסף. האם גילתה שהיא למעשה הרתה שוב עשרה ימים לאחר שהרתה לראשונה, כלומר יש לה ברחם תאומים ועוד עובר שקטן מהם בעשרה ימים. צפו בסיפור ההיריון הלא שגרתי:

הייתה בהיריון עם תאומים - ונכנסה להיריון נוסף תוך כדי (צילום: טיקטוק)

במספר סרטוני טיקטוק שעלו בעמוד שלה, @tamingtriplets, שרלוט שיתפה את עוקביה בחוויה. בסרטון אחד סיפרה בקצרה: "הדוקטור אמר לנו 'זו הפריה נוספת. היית בהריון קודם עם תאומים ואז נכנסת להיריון שוב עם עובר שלישי'... ואז הבטן שלי הפכה גדולה מדי והתינוקות החליטו להגיע שלושה חודשים מוקדם מדי". היא הוסיפה: "65 הימים הבאים היו קשים במיוחד בזמן שהם היו באינקובטור, עד שהם סוף סוף חזרו הביתה - היום המאושר בחיי".

@tamingtriplets

This Doc didn’t prepare us at all for the shock 😅 How was this 1 year ago?? Most emotional day of my life!! Happy, scared, overwhelmed, blessed, shocked….. Once in a lifetime experience 🤍🤍🤍 #triplets #tripletreveal #pregnancyannouncement #tripletpregnancy

♬ original sound - Taming Triplets

סרטון אחר מציג את הרגע בו הרופא גילה לה שהיא מצפה לשלישייה. הרופא נשמע אומר באדישות: "יש לך שלושה תינוקות בפנים". בעלה, שמצלם את הסרטון, נשמע משיב בדאגה "אתה רציני?". הרופא מזיז את המסך לכיוונו ומציג לו את השלושה. הוא מוסיף: "זו לא מתיחה של ה-1 באפריל, נכון?" בזמן שאשתו ההמומה חוזרת על המילים "או מיי גאד".

מאז אותו סרטון חלפה שנה והזוג - להם כבר הייתה בת אחת לפני ההיריון הזה - הם כעת הורים לארבע בנות. בסרטון נוסף היא ניסתה להבהיר כמה דברים: "איך ידענו שמדובר בשני הריונות שונים? ראשית, כשאת מבייצת זה ל-24 שעות. שנית, זרע יכול להתקיים בגוף שלך רק עד 3-4 ימים. שני התינוקות הראשונים שלנו גדולים ב-10-11 ימים מהתינוק השלישי שלנו, לכן הסקנו ישר שמדובר בהיריון שני". וזה ההסבר של שרלוט: 

@tamingtriplets

Reply to @anarchyvixyn Superfetation Answers #tripletsoftiktok #pregnancyjourney #highriskpregnancy #pregnant #triplets

♬ original sound - Taming Triplets

הצופים נותרו המומים מהסרטונים שהיא חלקה. "הרופא מבשר על זה בכזאת נונשלנטיות", כתב אחד בתגובה והאם השיבה: "הוא לא הכין אותנו בכלל לבשורה. הוא התנהג כאילו זה דבר שבשגרה". צופה נוסף כתב: "יכולתי לשמוע את בעלך נחנק שם" ואחרת שיתפה בסיפור האימה שלה: "בפעם האחרונה שבאתי עם בני בן ה-5 לאולטרה סאונד, הוא צרח באימה כשראה שני ראשים על המסך. הוא היה בטוח שגדלה אצלי מפלצת, אבל אלה בסה"כ היו תאומים".