אתמול (רביעי) בשעות אחר הצהריים, התרחשה תאונת טיסה יוצאת דופן. מטוס חד מנועי המכונה "ססנה 172" התרסק ישירות על גג בית ברחוב Miracle Drive שבקליפורניה. הסיטואציה המבהילה הייתה יכולה להיגמר כטרגדיה נוראית, אך למרבה הפלא איש לא היה בתוך הבית ונמנע אסון אמיתי. צפו בדיווח של ערוץ CBS Sacramento: 

בתיעוד מהאירוע הלא שגרתי אפשר לראות את המטוס המרוסק על גג המבנה, כאשר חלק מההריסות תלויים מהצד. האדם היחיד שהיה חלק מהתאונה הקשה היה הטייס, ששמו לא פורסם, שנמצא בזירת האירוע כשהוא פצוע במצב בינוני. על פי הדיווחים הטייס חולץ מבין ההריסות על ידי צוות כיבוי האש שהגיע למקום והועבר אל בית החולים המקומי לקבלת טיפול רפואי. נכון לזמן כתיבת שורות אלו לא ברור מצבו של הטייס. 

ממשרד השריף המקומי נמסר: "בסביבות השעה 15:00 קיבלה חברת PCSO קריאה על תאונה בנסיבות לא ברורות בכנס באובורן. כשהנציגים הגיעו הם מצאו מטוס שהתרסק על גג בית". עוד דווח כי לפני שהמטוס פגע במבנה הוא הוריד כמה כבלי מתח חשמל והתנגש בכמה עצים. אחד השכנים שהיה עד לאירוע, נורם טאקר, הסביר: "פשוט איבדנו את החשמל ושמענו בום חזק. בהתחלה חשבנו ששנאי התפוצץ או שמשהו פגע בעמוד אבל זה דבר שכיח". 

לדברי התושבים, מטוסים רבים מסתובבים באותו האזור, בשל הקרבה של שדה התעופה לעיר. בעקבות התקרית, המועצה הלאומית לבטיחות תחבורה, בשיתוף עם ענף חקירות תאונות אוויר בארה"ב, בוחנים את נסיבות המקרה.