דרמת ענק מתרחשת בבית הדין הרבני ממש מתחת לאף שלנו, במרכזה עומדים זוג רופאים. השניים, שעובדים בבתי חולים שונים, נשואים זה לזו כבר 11 שנים. הסיפור כולו מתחיל לפני שלוש שנים, אחרי שמונה שנות נישואין, כאשר הבעל הודה בפני אשתו כי ניהל קשר אינטימי עם אחות מהמחלקה שלו. על אף שהעניין הוסדר, והמאהבת אף הועברה למחלקה אחרת, כל הבלאגן צף לאחרונה מחדש בדרך מפתיעה במיוחד.

אחרי שבני הזוג צלחו את המשבר, הם החליטו להביא יחד ילד לעולם – ואכן, לפני מספר חודשים האישה התבשרה בשמחה כי נכנסה להיריון. בגלל שההיריון הראשון של האישה היה קשה, ובגלל שהיא כבר לא כל כך צעירה, רופאיה המליצו על בדיקת מי שפיר שתאשר שהתינוק תקין. מיד בתום הבדיקה הובהר מעבר לכל ספק כי התינוק ברחמה של האישה , על פי הממצאים הגנטיים, לא שייך לבעלה. "את המידע הזה דאגתי להשיג ללא ידיעת אשתי", סיפר מאוחר יותר. 

עורכת הדין שרין סולן, המייצגת את הבעל, נדהמה אף היא מהסיפור ולדבריה הבעל שקל להתחיל בהליך גירושין. עו"ד סולן תחילה המליצה לבעל לא למהר לפרק את הזוגיות, שכן ייתכן ומדובר בטעות, אך בתום חודש מהגילוי הקשה הבעל התייצב מול פרקליטתו עם ממצאים ברורים שאשתו מנהלת רומן עם מאמן הכושר שלה. בשלב זה עו"ד סולן ייעצה לבעל להטיח את העובדות בפני אשתו – הממצאים הגנטיים והתמונות שהגיעו מהבלש ששכר. 

בינתיים, אחרי שהפרשה נחשפה והאישה הבינה ששני בתי החולים עוסקים ברומן שהיא ניהלה וההיריון מחוץ לנישואין, היא החליטה לעשות הפלה כדי להוציא את התינוק מהמשוואה. עם זאת, הבעל רוצה להשתמש בממצאים שבידו כדי לחייב את אשתו בגט ושלול ממנה את זכותה לכתובה. האישה לעומת זאת הבהירה לבעלה כי תחשוף את הרומן שלו עם העובדת שלו מלפני שלוש שנים, בו מעורב גם עניין יחסי המרות האסורים. בימים אלו שני בני הזוג נשלחו ליישוב הסכסוך אך הממצאים כל כך קשים ומביכים כך שהסיכוי שהפרשה תיגמר בשלום בית הוא אפסי.