אחד הדברים הכי חשובים, אם לא החשוב ביותר בזוגיות, הוא אמון. מאורסת צעירה, ששפכה את אשר על ליבה באתר Reddit חשפה כי ביטלה את החתונה העתידית שלה זמן קצר לפני שהייתה אמורה להתקיים – כמובן, בגלל בגידה שבכלל מוטלת בספק. כעת, היא עומדת מול דילמה משנת חיים, האם בכל זאת לקיים את האירוע או לבטל אותו בגלל המעשה שעשה בן הזוג?

בתיאור המצב בת ה-26 הסבירה כי היא ובן זוגה אמורים להינשא בעוד כשלושה שבועות בטקס משפחתי וצנוע. "לשנינו היו מסיבות רווקים/רווקות. אני והבנות עשינו יום ספא ופשוט נרגענו ובעלי וחבריו היו אמורים לעשות משהו דומה. אמרתי לו שלא נוח לי עם העובדה שהוא יבלה במועדון חשפנות וכשהוא חזר הדבר הראשון שאמר היה: 'מותק אני מצטער אבל החבר'ה הפתיעו אותי עם מועדון חשפנות'", כתבה הצעירה בפוסט. 

לדבריה, היא התעצבנה כל כך עד שהחליטה לבטל את האירוע ונסעה כבר באותו הערב לישון אצל אחותה. על אף שהבעל לא מילא את בקשת אשתו, כעת הוא מתחנן להזדמנות נוספת והוא טוען כי ייתכן וטיפול זוגי עשוי לעזור. 

הדעות על הסיפור הזה היו חלוקות למדי. אחות של הכלה המיועדת טוענת כי היא מגזימה ואף סיפרה כי היא שכרה בעצמה חשפנית למסיבת הרווקים של בעלה. לעומתה, בפורום מערכות היחסים של Reddit הגולשים חשבו אחרת. "דבר אחד שלמדתי בחיים הוא להקפיד על גבולות. אל תתני לאף אחד לשבור לך את האמון ולשנות את מה שאת מאמינה בו", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "זה בהחלט נושא שצריך לטפל בו לפני שנכנסים לנישואים". 

אז מה אתם חושבים, הגזמה קיצונית או שאולי דווקא הגיוני?