לילית קאבלייר בת ה-21 נאבקה במשך תקופה ארוכה כדי לכלכל את עצמה לגמרי לבדה. הצעירה, שנטשה את לימודיה בבית הספר בגיל מוקדם, עבדה לאורך הזמן כעוזרת ספר בסניף של רשת סלוני יופי בעיר קווינסלנד שבאוסטרליה. כאשר היא שמעה על פלטפורמת OnlyFans, היא מיד ראתה את הפוטנציאל הכלכלי שבתחום והחלה לנסות להגדיל את ההכנסה שלה. 

בדצמבר 2019, רגע לפני שמגיפת הקורונה השתלטה על העולם, לילית פתחה עמוד באפליקציה ובימים אלו היא מפרסמת תוכן בשכר יומי ממוצע שעומד על כ-4,180 דולר אוסטרלי (כ-9,500 שקלים). "יש לי שני חשבונות עכשיו – לחשבון האישי שלי יש מחיר רגיל של 10 דולר לחודש וחשבון הפרימיום עולה 50 דולר לחודש", סיפרה לילית לאתר Femail. 

לדבריה, הקהל שלה בנוי בעיקר על גברים מרחבי העולם, כאשר המקומות המובילים הם ארה"ב, אוסטרליה, מקסיקו, בריטניה וצרפת. לילית סיפרה כי היא שמרה על הגבולות שלה לאורך כל הזמן, אך גם הרשתה לעצמה להיות גמישה ולספק ללקוחותיה את הצרכים שלהם. "מודה – לפעמים אני נהיית יצירתית מול המצלמה או מספקת פטישים עבור לקוחות מסוימים. מה שכן, אני לעולם לא אעשה עירום מלא", העידה לילית. 

אם תהיתם לעצמכם, מדובר לגמרי בעבודה סביב השעון. לילית עסוקה ברוב שעות היום ביצירת התוכן, ההעלאה שלו ומתן שירות לקהל שלה. "יש לי אנשים שעוזרים לי בחלקים אחרים בחיי כדי שאוכל להתמקד ביצירה עבור המנויים שלי ולגרום להם להתחבר אליי", היא סיפרה. 

ההצלחה הכלכלית של לילית אכן הראתה תוצאות עם השנים, שכן בזכות הכסף שהרוויחה ב-OnlyFans היא הצליחה לרכוש לעצמה רכב טסלה דגם 3. עם זאת, לילית מעדיפה לחסוך ולהשקיע את הכסף במקום לבזבז על פריטים יקרים, כך שהכסף יצטבר ויכפיל את עצמו.