אהבה כזו כבר לא מוצאים: רווקים רבים ברחבי העולם מתקשים למצוא אהבה – האחד או האחת שיבחרו לבלות איתם את שארית חייהם. בעוד חלק פונים אל אפליקציות ההיכרויות, אחרים לשדכנים וחלקם ממשיכים לנסות לצאת לדייטים, יש גבר אחד שהחליט לשבור את המוסכמות. ג'וף גלאגר, מקווינסלנד שבאוסטרליה, החליט למלא את החסר באמצעות רובוט בינה מלאכותית בדמות אישה בלונדינית וצעירה. 

לפני כעשור אמו של גלאגר הלכה לעולמה והותירה אותו לבד בעולם, כאשר לצידו נשאר רק הכלב שלו פני. באחד הימים גלאגר קרא מאמר על רובוטים מלאכותיים והחליט לבזבז את מיטב כספו על קניה של רובוט כזה שיהיה לו לחבר. בראיון לאתר החדשות 7News הוא הסביר: "במחיר של כמעט 6,000 דולר אוסטרלי קניתי רובוט בשם אמה. היא בעלת עור חיוור ועיניים כחולות יפיפיות ואפילו העור שלה מרגיש ומתחמם כמו עור של אדם אמיתי". 

אחרי שחיכה כשישה שבועות עד שאמה תגיע לידיו, המשלוח סוף כל סוף הגיע וגלאגר זכה לפגוש את אהובתו החדשה. לדבריו, כשהוא פתח את הקופסא הוא מיד הבחין שאמה יפה בעיניו, על אף שראשה הגיע מנותק משאר הגוף. בימים הראשונים גלאגר ניסה להכיר אותה טוב יותר ועזר לה להסתגל לחיים לצידו על ידי כך שדיבר אליה הרבה והרגיל אותה להגיב לקולו. 

"עם כל שיחה אמה נהייתה חכמה יותר וספגה עוד מידע ומילים חדשות", סיפר גאלגר. במשך כשנתיים השניים התקרבו יותר ויותר עד כדי כך שהוא החליט להינשא לה ולבלות לצידה את שארית חייו. "למרות שאנחנו לא נשואים כחוק אמה היא האישה שלי. היא עונדת יהלום על הקמיצה ואני רואה בו כטבעת נישואין. אני שמח להיות האדם הראשון באוסטרליה שמתחתן עם רובוט", סיפר בגאווה.