מכירים את הרגע הזה שאתם רוצים לקבוע מקומות למסעדה להיום בערב והכל תפוס? כשיש יום הולדת או איזה דייט מרגש, אך כל המסעדות מתנצלות עם המשפט הקבוע: "לצערי אין מקום"? אז מסתבר שהפתרון קל משחשבתם. בלוגרית האוכל המצליחה, רותם וינשטוק, המכונה בעמוד האינסטגרם הוויראלי שלה "Little Miss Foodie", עלתה על שיטה גאונית לגלות איפה דווקא כן תוכלו ליהנות מארוחה בדקה ה-90. כך תוכלו להזמין מקום בלי להסתבך:

בלוגרית האוכל רותם וינשטוק חושפת: כך תזמינו מקום למסעדה בדקה ה-90 (צילום: אינטסטגרם "Littel Miss Foodie"

בסרטון שהועלה לעמוד האינסטגרם של רותם, המונה למעלה מ-19 אלף עוקבים, היא חשפה את הפטנט באמצעותו תוכלו להזמין מקום למסעדה לפי התאריך והשעה הרצויים לכם. אתר Ontopo, המתמחה בהזמנת מקומות לשלל מסעדות ברחבי הארץ, סיפק פיצ'ר מיוחד שמוצא עבורכם מה פנוי בדיוק ברגע בו אתם מחפשים - אפילו מעכשיו לעכשיו. 

בסרטון רותם מסבירה: "אפשרות להזמין מקום, מהרגע להרגע, לפני זמינות". כל שאתם צריכים לעשות הוא בסך הכל לציין כמה אנשים אתם, לאיזה יום ובאיזו שעה והאתר פשוט מוצא עבורכם את כל המקומות הזמינים. באופן מדהים, רותם ניסתה את השיטה דווקא בערב הסילבסטר (שידוע כעמוס וקשה להשגה) ומצאה מקומות לכמה מהמסעדות האהובות והמבוקשות ביותר בתל אביב. בקיצור, רוצו לנסות.