סרט תיעודי חדש, בשם "במסדרונות הקמפיין הנשיאותי", שודר בערוץ החדשות הפופולרי של צרפת BFM וחשף מידע יוצא דופן על הזוגיות של הגברת הראשונה של צרפת. על פי הסרט בריז'יט מקרון, אשתו של נשיא צרפת עמנואל מקרון, קיבלה שיחת טלפון מפתיעה שחשפה: "בעלך הומו והוא נמצא כעת עם המאהב שלו". 

הפרשן הפוליטי הצרפתי, ניקולס פריזטה, הכין את הסרט התיעודי על הנשיאות במטרה לחשוף שמועות שערורייתיות על החיים האישיים של הזוג. חלק מהטענות אף התעקשו כי הנשיא כה מתחבא בארון, עד כדי כך שאפילו בריז'יט היא בעצם טרנסג'נדרית שנולדה כגבר. כחלק מהסרט, פריזטה ראיין את הגברת הראשונה שהסבירה: "אתם מבינים מה אנשים מעזים להגיד? הם לא יחסכו מאיתנו דבר. אני עצובה ומזועזעת לשמוע דבר כזה אבל אנחנו נמשיך הלאה". 

הזוג הנשיאותי של צרפת מחזיק מעמד כנגד כל הסיכויים (צילום: Getty images)
הזוג הנשיאותי של צרפת מחזיק מעמד כנגד כל הסיכויים (צילום: Getty images)

הסרט, שעוקב אחר הזוג הנשיאותי, בעצם נועד כדי לחשוף את הקושי והתגובות הקשות שמקבלים המועמדים בדרך לתפקיד. פריזטה הציג גישה לפיה אזרחי צרפת מסוגלים לעשות ולהגיד דברים חמורים בעלי השלכות, והכל כדי למנוע מינויים פוליטיים כאלה ואחרים - גם במחיר של הרס חיי אדם. 

הזוג מקרון נפגש לראשונה בשנת 1993, כאשר הנשיא היה בן 15 ולמד בכיתת הספרות של בריז'יט בת ה-39. מאוחר יותר מהיכרותם בריז'יט התגרשה מבעלה, עמו היא חולקת שלושה ילדים, לטובת מקרון הצעיר ממנה ב-24 שנים. פער הגילים בין השניים תמיד היווה בעיה, בייחוד שמערכת היחסים ביניהם החלה כשמקרון עוד היה תלמיד בית ספר. על אף כל הקשיים, הזוג שרד את המשברים והצליח להישאר יחד. בסופו של דבר הזוג מקרון התחתן באתר נופש על החוף של תעלת לה טוקה ב-2007 ומאז הם חיים יחד בצל השמועות האכזריות.