נערה בת 14 שנחטפה, הוכתה ונאנסה על ידי שני גברים, הצליחה להיחלץ בזכות אפליקציית ה-Snapchat. על פי הדיווחים, המתבגרת האנונימית פותתה ביום שישי האחרון לדירה קטנטנה, במרסיי שבצרפת, על ידי גבר בן 26 שהציע לארח אותה אחרי שברחה מביתה. 

הרחוב בו נמצאה החטופה (צילום: צילום מתוך גוגל מפות)
הרחוב בו נמצאה החטופה (צילום: צילום מתוך גוגל מפות)

כשהצעירה הגיעה אל הדירה חיכה בתוכה גבר נוסף, בן 64, שאילץ אותה לעשן איתו חשיש והיכה אותה במידה ולא שיתפה פעולה. בהמשך הערב המזעזע שני הגברים אנסו אותה בתורות והתייחסו אליה בצורה אלימה ומזלזלת. 

המשטרה הוזעקה לראשונה אל המקום אחרי שהוריה של הצעירה דיווחו על החטיפה, אחרי ששלחה להם הודעות באמצעות עמוד האינסטגרם שלה בזמן שהחוטפים ישנו. היא הסבירה כי נחטפה והוכתה אך הייתה מבולבלת מכדי לציין לאן נלקחה. בשלב זה, הנערה התבקשה להפעיל את מיקומה באמצעות ה-Snapchat ולאפשר לשוטרים לאתר אותה. 

עד שכוחות המשטרה הגיעו למקום הנערה שמרה איתם על קשר בהודעות וניסתה להכווין אותם על פי זיכרונה. לאחר שאותר בניין הדירות בו שהתה הנערה השוטרים החלו לדפוק על כל אחת מהדלתות עד שהנערה סימסה להם את המילה "כן", שאישרה שזו הדירה הנכונה. כשכוחות ההצלה הסתערו על הדירה הם מצאו את שני הגברים, בזמן שאחד מהם ניסה למחוק ראיות מהטלפון הנייד שלו. 

ההערכה היא שהקורבן הייתה תחת השפעת סמים ומיד הועברה לאשפוז בבית החולים. מזכיר המחלקה המשטרתית, רודי מאנה, אמר: "החילוץ הזה התבצע בזכות ה-Snapchat, אך הצליח בעיקר בזכות שוטרת צעירה ממרכז המידע והפיקוד, שבלעדיה כל זה לא היה אפשרי". כמו כן, שני הגברים נעצמו והואשמו בחטיפה ואונס קטינה. המשטרה אישרה כי החקירה בנושא עדיין נמשכת.