בשנת 2003 גבר בשם קווין דוגאר הורשע ברצח אנטואן טיילור, שהיה חבר בכנופיית הרחוב בלקסטונס. אחרי כמעט 20 שנות מאסר בכלא מחוז קוק שבשיקגו, ארה"ב, דוגאר בן ה-44 שוחרר לחופשי. הסיבה לשחרורו: אחיו התאום הודה בפשע. 

על פי הדיווחים, דוגאר ריצה את מאסרו במקביל לאחיו, שישב בכלא בגין פלישה לבית שהותירה ילד בן שש עם פצע ירי בראשו. אחיו של הנאשם, קארל סמית', הודה במעשה במכתב כבר בשנת 2013, אך הגיש בשנת 2018 בקשה למשפט חוזר עבור דוגאר בטענה כי הוא זה שביצע את הרצח. על אף שהודה במעשיו, השופט דחה באותם הימים את הבקשה בטענה כי "ההודאה אינה אמינה". 

השבוע התכנסה מחדש הוועדה לדון בתיק של דוגאר, ובהחלטת חבר המושבעים נקבע כי ההודאה של סמית' אכן הייתה נכונה. במכתב שכתב האשם לאחיו, שהורשע על לא עוול בכפו, נכתב: "אני חייב להוריד את זה מהלב שלי לפני שזה יהרוג אותי. אז אני פשוט אבוא נקי ואתפלל שתוכל לסלוח לי. קודם כל אני מצטער על כל השנים שהחמצת מהחיים של בתך ועל כל הכאב שחווית בשנים האחרונות בחייך. אני הסיבה שהחיים שלך נדפקו". 

כמו כן עורך דינו של דוגאר, רון סאפר, הודיע כי התיק נסגר סופית ולא ייפתח מחדש. "המקרה הזה נמצא בימים אלו במצב שונה מאוד משהיה לפני 20 שנה. התגלו עוד פרטים ואנחנו יודעים הרבה יותר", הסביר סאפר.