בעוד העולם הולך לכיוון טבעוני ויותר אנשים מקפידים להשתמש בתחליפים כדי לעזור לכדור הארץ – יש מי שהלך בכיוון ההפוך. גבר אמריקאי אתגר את עצמו לאכול בשר נא בלבד למשך שארית חייו, במטרה לגלות האם הוא יצליח לשרוד כפי שחיו אנשי המערות. "אני אוכל בשר נא כל יום עד שאמות. בואו נראה אם אחיה חמישה ימים או 500 שנה", נכתב בעמוד האינסטגרם שלו. 

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, הגבר שרד כבר בדיוק 80 ימים של אכילת נתחי בשר ודגים שלא עברו כל תהליך של בישול. על פי הדיווחים, בעבר אותו האדם אכל תזונה שגרתית מהצומח, אך טען כי הוא סובל מבעיות בריאותיות בשל כך והחליט לחפש כיוון אחר. כתוצאה מכך, הוא אימן את הקיבה שלו לעכל רק מוצרים חיים מהטבע. "בלי ללעוס – פשוט לשים את הבשר בפה ולבלוע".

לאורך כל תקופת האתגר אותו הגבר העלה מדי יום סרטון של עצמו אוכל את חתיכות הבשר הנא, מה שגרם לעוד ועוד עוקבים להתעניין בדיאטה המשונה. כיום עמוד האינסטגרם עומד על כשמונים אלף עוקבים – והמספר רק הולך וגדל. כשהבחור נשאל על ידי העוקבים כיצד הוא מרגיש הוא אישר: "טוב, אני אוהב את זה ולא מרגיש שום סיבה להפסיק. בכל מקרה, לא היה שינוי מטורף". 

כמו כן, בשל העלות הנמוכה המצריכה רק את רכישת חומר הגלם, הוא בקלות יכול לצרוך כמות גדולה של בשר, להכניס לגופו בערך 800 קלוריות לקילו – ואת כל זה הוא מעכל בצורה מושלמת. למי שמצא את עצמו מודאג לגבי כמות הפריטים המצומצמת שהוא בחר, אל תדאגו: הוא הסביר שהוא כן אוכל מדי פעם תפוחי אדמה, אורז או עוף מבושל.

בסופו של דבר, אותו הגבר תיאר את החוויה עד כה כ"תרופה" והסביר כי הכאבים שחש בעבר חלפו מאז שהחל בדיאטה החדשה. "כשהתחלתי לאכול סטייק וביצים לארוחת בוקר, במקום בייגלים או שייקים, התחלתי להרגיש שבע רוב היום במקום לקבל סחרחורת מרוב פחמימות", סיפר. 

חשוב לציין – על אף שנראה כי הדיאטה הקרניבורית אכן עובדת, הרופאים מזהירים כי אכילת בשר נא בכמויות גדולות היא מסוכנת, שכן אין לצרכן אפשרות לדעת איזה חיידקים עשויים לארוב לנו בתוכו.