סיפור גבורה לא ייאמן התרחש בבית משפחת דאל שבטקסס, ארה"ב, במסגרתו בן שנתיים הצליח להציל את כל בני משפחתו משריפה משתוללת. הכל התחיל כשצמד ההורים, קיילה וניית'ן, איבדו את חוש הריח שלהם אחרי שנדבקו בנגיף הקורונה. כשהעשן החל למלא את ביתם וגלאי העשן לא עשו את עבודתם – מזל שהיה את ברנדון הקטנטן שיציל את המצב. צפו בדיווח של ערוץ החדשות Inside: 

בני הזוג מחוסרי חוש הריח ישנו במיטתם בחדר השינה, כשלפתע ברנדון נכנס בסערה אל תוך החדר והחל לצעוק: "אמא חם! אמא חם!". על פי הדיווח בערוץ החדשות WFAA 8, ההתרעה של ברנדון הצעיר הגיעה בדיוק בזמן ובזכותה ההורים הצליחו לפנות את הבית יחד עם חמשת ילדיהם ולהספיק להזעיק את שירותי ההצלה לפני שהאש גבתה נפגעים. 

"הוא הציל את כל המשפחה שלנו", אמרה קיילה והוסיפה: " הוא המיני גיבור שלנו". לדבריה, גלאי העשן בביתם היו בני פחות משנה והיו אמורים להציל אותם, אך אף אחד מהם לא עבד. במקרה, אבי המשפחה ניית'ן הוא מתנדב במחלקת הכיבוי המקומית ונראה כי יש לו השערה מה התרחש. 

לדבריו, ברנדון הקטן נרדם בסלון הבית, שם ככל הנראה הוצתה האש בעקבות דליפת גז מהמטבח. בסביבות השעה 04:30 ברנדון מיהר אל חדר השינה של הוריו כשהוא נסער ומשתעל והצליח להעיר אותם. "בדיוק ראיתי את הלהבות מתחילות להתפשט מהסלון אל תוך חדר השינה שלנו. המחשבה הראשונה שלי הייתה 'אוקיי, קמתי ישר לעבודה ואני יודע מה לעשות', ומיד התחלתי לתפעל את האירוע", סיפר האב. 

בסוף האירוע משפחת דאל הצליחה להימלט מהאש ללא כל כוויות או פציעות. המשפחה צחקה כי לברנדון יש כמה שערות חרוכות על ראשו, אך לא משהו שפגע בו באמת. כמו כן, בעקבות הסיפור ברנדון הקטן זוכה להערכה בקהילה המקומית בדאלאס, על שהציל את משפחתו באומץ רב.