עמוד הטיקטוק של דנדי וקלואי, כלב פירנאי ובעליו, עורר סערה ברשת בתקופה האחרונה, אחרי שיותר ויותר גולשים התקוממו על הצבע המטריד שלו. בניסיון להאדיר את הייחוד של כלב ההרים הפירנאי, שידוע בנדירות שלו, קלואי החליטה לצבוע את פרוותו בצבע אדום ולהפוך אותו ל"קליפורד – הגרסה המציאותית". צפו בסרטון הראשון של דנדי הכלב האדום:

דנדי הכלב האדום הגדול (צילום: טיקטוק)

מאז שהקלואי החלה להציף את הרשת עם סרטונים חמודים שלה ושל חיית המחמד, הגולשים כבר לא ראו רק את הקשר הטוב ביניהם. צבע הפרווה האדום של דנדי עורר את זעמם של רבים, שטענו כי מדובר בהתעללות בבעלי חיים. כדי להתמודד מול כל השנאה ברשת, קלואי החליטה להגיב ולהסביר את הסיבה מאחורי הבחירה שלה. וכך הוא היה נראה לפני הצבע: 

@danthebigreddog Dandy officially has a tiktok y’all #dogsofttiktok #puppy #greatpyrenees #floof #glowup #bigboy ♬ original sound - Slamuri

"הוא נראה כל כך מקסים באדום, השינוי בצבע הופך את דנדי הגדול והמאיים לחמוד ונגיש יותר לאנשים. דנדי אוהב ילדים אבל הוא שוקל 60 קילו ואנשים רבים מפחדים ממנו", סיפרה קלואי. לדבריה, הצבע שבו היא בחרה להשתמש הוא צבע אורגני ובטוח לבעלי חיים, מה שאומר שהיא כלל לא פגעה בו פיזית ואף טיפלה באמצעות הצבע בפרוותו. 

גם אחרי ההסבר המשכנע של קלואי, אחרים טענו כי היא הייתה יכולה להרעיל אותו במידה והצבע היה נכנס אל פיו. אבל אל דאגה – גם לבעיה זו יש לקלואי תשובה: "הצבע הוא טבעוני, כך שגם אם הוא היה בולע אותו או נכנס לו לעיניים זה כלל לא יזיק לו!".