הסיפור שלנו מתחיל לפני כעשרה ימים, אחרי שמשתמשת טיקטוק העלתה לעמוד שלה סרטון משונה, בו היא חשפה כי במהלך הלילה מכוניתה התלכלכה באורח פלא בבוץ ובאבק. תחילה הצעירה, בת'אני קוקר, נבהלה והחלה לתהות לעצמה מהו מקור הבוץ על מושבי הרכב שלה, אך בסרטון המשך שהעלתה נחשף מי שעמד מאחורי המעשה - גבר עירום שהתחבא בתא המטען כבר שלושה ימים. צפו בתיעוד הרגע בו נמצא ההומלס העירום בתא המטען:

גילתה גבר עירום שחי בתא המטען של מכוניתה (צילום: טיקטוק)

בסרטון הראשון בת'אני הציגה את המושב הקדמי של רכבה והראתה כיצד היא מנקה אותו באמצעות שואב אבק ידני. "ההסבר הגיוני היחיד הוא שגבר מלא בבוץ ישן ברכב שלי אתמול בלילה", אמרה הצעירה - מבלי לדעת עד כמה היא צדקה. יומיים לאחר מכן קוקר פרסמה סרטון נוסף בו תיעדה את הרגע בו מצאה הומלס בתא המטען של הרכב שלה. "הבחור הזה נמצא בתא המטען שלי מאז יום שבת, כשהוא עירום לגמרי", היא כתבה והוסיפה: "היום יום שלישי. כנראה שגיליתי מאיפה הגיע הבוץ". כך הכל התחיל:

@bethanycoker ~my car was home all night while we were out wheeling til 2am and I started it up this morning not paying attention, only to come back to get in it, and notice the MUD #wtf #mybuttiswet #foryou #fuckoff #fyp ♬ original sound - bethanycoker

בסרטון השני היא נראית שואלת את הגבר מדוע הוא נמצא בתא המטען שלה והוא משיב לה "זה טקס מעבר". לאחר מכן היא שואלת כיצד הוא הגיע לשם והוא משיב לה: "אני הבן של האפיפיור". כפי שניתן לראות, המשטרה הגיעה למקום ונעמדה סביב הרכב, כשרגליו של הגבר תלויות מחוץ לתא המטען. הגבר נשמע שואל את השוטרים האם הוא יכול ללבוש את המכנסיים שלו והם משיבים לו ש"יעריכו את זה מאוד". האזינו לסיפור המלא של בת'אני קוקר: 

@bethanycoker Part 1: the naked man #fyp #foryou #wtf #subaru #icannot #wtf #storytime ♬ original sound - bethanycoker

לבסוף אחרי ההתעסקות הארוכה בזהותו של ההומלס העירום, ומה שהוביל אותו אל תא המטען של קוקר, השוטרים פנו אליו ואמרו: "אני אגיד לך את האמת. בכל הקריירה שלי, מעולם לא נתקלתי בדבר כזה". כמו כן, בעיתון The Sun דווח כי קוקר פרסמה מאוחר יותר בתגובות שהגבר הזר הועבר לטיפול במחלקה פסיכיאטרית. היא הוסיפה: "הוא היה נעדר מתברר... מצאתי אותו! חחחחח. לא הייתי יכולה להמציא את כל זה גם אם הייתי מנסה".