נשים רבות היו מוכנות לעשות צעדים קיצוניים כדי למשוך את תשומת הלב של הקראש. משתמשת טיקטוק צעירה, בשם קיארה קלוג, שיתפה בעמוד שלה סיפור יוצא דופן בו היא החליטה ללכת רחוק (רחוק מדי) כדי לקבל קצת יחס מבן זוגה. אתם לא תאמינו, אך קלוג זייפה סיפור חטיפה שלם, ואף צילמה את עצמה כבת ערובה כדי לעורר את האכפתיות של בן הזוג לשעבר. צפו בסרטון שצבר כבר מיליוני צפיות: 

זייפה את החטיפה של עצמה בשביל תשומת לב (צילום: טיקטוק)

בסרטון הטיקטוק שצבר כ-14 מיליון צפיות, שיתפה קלוג כי בגיל 12 היא החליטה לנקוט בצעד קיצוני ולביים את חטיפתה, כדי לשכנע את החבר שלה לענות לה. על הסרטון נכתב: "כשזייפתי שנחטפתי בגיל 12 כדי שחבר שלי יענה לי בפייסטיים". מיד לאחר מכן היא חשפה את התמונה המבוימת שנשלחה לחבר - בה היא נראית קשורה לכיסא באמצעות רצועת התיק שלה, אזוקה ברגליה באמצעות סרט קשיח לשיער ובפיה חולצה עם חוטים ורודים שנועדה לכאורה למנוע ממנה לצעוק לעזרה. 

הסרטון הויראלי צבר כ-30 אלף תגובות ממשתמשים שמצאו את "החוויה הטראומתית" די מצחיקה. "זה נראה כמו פרק מ-iCarly", כתבה אחת בתגובה ואחרת הוסיפה: "את אייקון". אחרים מיהרו להתלוצץ על הקיר הסגלגל מאחוריה. "קירות סגולים? היית צריכה להצטלם במרתף או במוסך", כתב אחד בתגובה, בעוד אחרת הוסיפה: "בגיל 12?? וואו, יש לי כל כך הרבה מה ללמוד ממך". 

@chiarakellogg Reply to @amanran69 #greenscreen #fyp ♬ Insane - Summer Walker

מאוחר יותר קיארה השיבה לשאלות הצופים עם סרטון נוסף בו הציגה את השיחה שקיימה עם החבר שלה, ווקר, במיילים. בהודעה הראשונה היא כתבה לו: "אם אי פעם תרצה לראות אותה שוב... תענה לפייסטיים שלי עוד מעט... אחרת". לזה הוא הגיב: "מוזר". הוא כנראה השתכנע והוסיף: "מה עשית לקיארה?". והיא השיבה: "היא קשורה לכיסא שלי...". על כך הגיב החבר: "אתה מפחיד אותי", כאילו האמין באמת שחברתו הצעירה נחטפה באמת.