כבר שמענו בעבר על הסגולות הרפואיות והבריאותיות המיוחסות לחלב אם, המסייע בבניית מסת שריר ובפיתוח הגוף. כשמשתמשת טיקטוק בשם מילה ד'בריטו הבינה את הפוטנציאל הטמון במכירת נוזל השד שלה - היא החלה להרוויח עשרות אלפים בכל חודש. האם הצעירה, שילדה לא מזמן זוג תאומים, החליטה להשתמש בשקיות החלב שהיא שואבת עבור ילדיה למטרה נוספת.

עשתה הון ממכירת חלב האם שלה (צילום: טיקטוק)

מפתחי הגוף ברחבי העולם החלו לצרוך שקיות חלב אם לצורך בניית מסת השריר, מה שגרם לד'בירטו לנצל את ההזדמנות ולהתחיל למכור את החלב תמורת כ-13 אלף דולר כל חודש (כ-44 אלף שקלים). האם הטרייה סיפרה כי חלב האם נחשב למזון-על בונה שריר, ומפתחי הגוף שרוצים להתנפח מוכנים לשלם היטב עבור התוסף הלא שגרתי הזה. היא שמעה על כך לאחר לידת בנה הראשון - והחלה לשווק את חלב האם שלה ברשת. 

אחרי שהסרטון פורסם בטיקטוק הוא הפך במהירות לוויראלי וצבר למעלה מ-270 אלף צפיות מלוות בתגובות תומכות. אחת הגולשות כתבה על הסרטון: "מעניין... תהיתי איך אני אמורה להתמודד מבחינה כלכלית כשהתינוק שלי יגיע לעולם" ואחרת הוסיפה: "וואו, כואב לי לחשוב על הכסף שיכולתי להרוויח מכל הלידות שלי". צופה נוספת כתבה: "איך עושים את זה? יש לי בערך 500 אונקיות במקפיא".

@debrito_bunch

welcome to the world ❤️

♬ Send Me on My Way - Guy Meets Girl

במאמר שפורסם בכתב העת Men's Health, מומחה תזונת הספורט בריאן סנט פייר הסביר כי הערך של כוס חלב אם אחת הוא כ-170 קלוריות, 10 גרם שומן, 16 גרם פחמימות ושני גרם חלבון, ויטמינים ומינרלים. "אני חושב שהרעיון מאחורי שתיית חלב אם לבניית שריר הוא שהחלב גדוש קלוריות ועמוס בחומרים מזינים להפליא, ויש בו כמה חומרים בריאים נוספים", סיפר סנט פייר. לדבריו, חלב אם נועד לגדל במהירות תינוק אנושי, אז אולי אנשים חושבים שאפקט דומה יקרה לבני אדם בוגרים. על כל מקרה, ישנם גם כמה הורמוני גדילה בחלב אם - אם כי אינו בטוח שהם באמת מועילים לאדם מבוגר בכל דרך שהיא.