מעריצי דיסני ברחבי העולם מחפשים ומוצאים אחר דרכים יצירתיות לשלב את העולם הקסום והדמיוני אל תוך חייהם. בימים האחרונים התפרסמה באתר הרשמי של דיסני ידיעה מרעישה שתשנה לגמרי את אורח החיים של מי שיבחר לנצל אותה – עיר חדשה שכולה סביב האגדות האהובות. צפו בסרטון ההסבר הרשמי של חברת דיסני העולמית: 

"יש לנו חדשות גדולות לשתף! אנחנו מכריזים על תוכנית StoryLiving של דיסני הכוללת שכונות חדשות ותוססות המעוצבות במותג הקסמים שלנו. כל קהילה תהיה חלק מחלל מעוצב באופן ייחודי ויסופקו עבורו כל השירותים של המותג הבינלאומי", נכתב בבלוג של הנזל האנטר, מנהלת יחסי הציבור של דיסני. 

לדבריה מתכוננות קהילות חדשות שנועדו לעורר השראה לסרטי דיסני ולטפח חברויות חדשות, כך שהתושבים יוכלו לכתוב את הפרק הבא של חייהם. על פי הדיווחים, בכל שכונה (כולל אחת המיועדת לתושבים בגילי 55+) חברי צוות דיסני שהוכשרו על ידי שירות הלקוחות של החברה יפעילו את העמותה הקהילתית. כלומר, חברות במועדון (בתשלום כמובן) תספק שירותים הכוללים תחומי חיים כמו בריאות וביטחון, אך גם תכלול גישה לחוויות מהופעות חיות ועד שיעורי בישול והרצאות מעניינות. 

הדמייה של שכונת דיסני מהאגדות (צילום: Disney)
הדמייה של שכונת דיסני מהאגדות (צילום: Disney)

אז היכן תוקם שכונת הדיסני הראשונה? ובכן, בהתייחס למקום מגוריו של וולט דיסני בכבודו ובעצמו, הקהילה הראשונה תבנה בלב עמק קואצ'לה, בראנצ'ו מיראג' שבקליפורניה. אם אתם מהמעריצים האדוקים של תאגיד התקשורת אתם ודאי יודעים שהעמק המיוחד באזור פאלם ספרינג מוקף בהרים והיה בעברו מקום מפלט מרענן עבור וולט ולילאן דיסני. 

כמו בחלום (צילום: Disney)
כמו בחלום (צילום: Disney)

דיסני עובדת יחד עם חברת הנדל"ן DMB דבלופמנט לפיתוח הקהילה הראשונה. המחירים המתוכננים של הבתים לא פורסמו, אך דובר דיסני אמר כי הם ייקבעו ע"י הקבלן ובהתבסס על תנאי השוק. השכונה בראנצ'ו מיראג' תתפרס על פני שטח של 97 דונם, תכלול 1,900 יחידות דיור ותציע פעילויות הקשורות לדיסני לאורך כל השנה. קוטינו תכלול גם מרכזים מסחריים, מסעדות ומלון על החוף, ותושביה יוכלו להצטרף למועדון מקומי שיעניק להם גישה למועדונים על קו החוף ולפעילויות חוף וים נוספות. לפי הדיווח, החברה כבר מחפשת מיקומים נוספים בארה"ב להקמת שכונות נוספות.