סיטואציה משפחתית מורכבת למדי עלתה לכותרות בימים האחרונים, במסגרתה שני תינוקות הם בעצם בני דודים אחד של השני, אך במקביל גם תאומים. אם אתם מבולבלים ותוהים כיצד מדובר בסיטואציה הגיונית, אתם ממש לא היחידים. שני זוגות ההורים של התינוקות בעלי הסטטוס המשונה הסבירו את המצב – ואתם תהיו בהלם מהפרטים, אז כדאי שתעקבו:

בריטני ובריאנה סאלירס הן שתי תאומות זהות שילדו לאחרונה כל אחת את בנה הבכור – ג'ט בנה של בריטני וג'קס בנה של בריאנה. הקאץ' מגיע כאשר התברר שהאחיות נישאו לזוג תאומים זהים גם כן – ג'וש וג'רמי סאלירס. המצב המשונה בו זוג תאומים אחד נשוי לזוג תאומות ייצר סיטואציה בה גם שני התינוקות נראים כמעט זהים זה לזה. 

ההרכב המשפחתי הלא שגרתי החל להתפוצץ ברשתות החברתיות אחרי ששתי האימהות פרסמו בעמוד האינסטגרם שלהן תמונה של השישה וכתבו: "בני דודים, אחים באופן גנטי ורבע תאומים". כאשר הגולשים החלו להתעניין עוד ועוד בפרטים, אחד הגיב על הפוסט והסביר: "האימהות והאבות הם תאומים זהים, כך שלשני קבוצות ההורים נולדו בנים עם אותו ה-DNA. 

אז נכון, בפועל הם בני דודים כפי שאומר ההיגיון, אך אם התאומים הקטנטנים יבצעו בדיקת DNA היא תראה כי באופן גנטי הם אחים ולא בני דודים. כמו כן, בעבר שני הזוגות שוחררו עם ערוץ החדשות Australia Today שם סיפרו כי תמיד חלמו להיכנס יחד להיריון ולחוות זאת יחד. "רוב אבני הדרך שצברנו היו יחד – ימי הולדת, רישיון נהיגה, סיום לימודים ואפילו חתונה כפולה. זה אירוע ענק גם להיות יחד בהיריון וללדת יחד", סיפרו האחיות.