משתמשת טיקטוק בשם אזמרלדה, טענה שהיא הייתה לבדה בבית כשנחה בסלון והבחינה בדמות "רוח רפאים" ארוכת שיער, שנראית יושבת ממש לידה בהשתקפות שבמסך הטלוויזיה. היא נותרה מבולבלת ומבוהלת. היא פנתה לעזרה באפליקציית הטיקטוק ופרסמה את הסרטון בתהייה האם היא מתחילה להזות.

"אני הוזה או ש...? אני לבד בבית", היא מצולמת במצב סלפי לפני שהיא מסובבת את המצלמה לכיוון מסך הטלוויזיה. "ההשתקפות מראה שיש אדם שיושב לידי."

@_wonderwoman1_ #ghost #hauntedhouse #creepy #shadow #reflection #scary #fyp #fpyシ #help #wheresmysage #hellnotothenonono ♬ original sound - Esmeralda

חלק מהגולשים שצפו בסרטון, מיהרו לקשר את הסצנה לסרט האימה "הצלצול" כשהשוו את "צל הדמות הנשית" לדמות הרוח בסרט. "שבעת הימים שלך הסתיימו", התלוצץ אחד ואחר כתב: "אוי לא, זו הילדה מהצלצול! את עדיין בחיים?", שלישי הוסיף: "בגלל זה אני אף פעם לא מסתכל על הטלוויזיה כשהיא כבויה".

אחרים שאלו את אזמרלדה אם זו יכולה להיות תקלה בצילומים או האם היא ערכה את הקליפ כדי להפוך אותו למפחיד. היא הגיבה בסרטון אחר והציגה בו שאין איש נוסף בבית מלבדה. היא נופפה בידיה כדי להראות את הצל שלה על השתקפות מסך הטלוויזיה ובזמן שדיברה, הכלבה שלה, פני, נבחה בכיוון ממש לידה.

צופה נוספת שאלה: "האם הכלב שלך אי פעם נובח או בוהה בשום דבר בבית שלך? בדרך כלל הם יכולים לחוש שיש רוחות בחדר".