ימים קשים עוברים על אוקראינה, שכבר חטפה את האש של צבא רוסיה כמעט מכל כיוון. בימים האחרונים הכוחות הרוסיים הגיעו אל העיר מיקולאייב שבדרום המדינה, ותקפו באכזריות את בניין העירייה בהפגזות בלתי פוסקות. בכירים רבים בעיר נהרגו במתקפה, אך רק אחד ניצל מהתופת – ולא תאמינו מה הייתה הסיבה לכך. כך נראה בניין העירייה לאחר ההפצצה: 

בניין עיריית מיקולאייב אחרי שהופצץ על ידי צבא רוסיה (צילום: טיקטוק)

כוחות ההצלה שהגיעו לפנות את הפצועים וההרוגים חיפשו בין ההריסות את ראש עיריית מיקולאייב, ויטלי קים, אך לא מצאו את גופתו. רק מאוחר יותר התברר כי ראש העיר ניצל מהגורל הטרגי, פשוט מהסיבה שלא התעורר באותו הבוקר לעבודה. ויטלי קים, מסביר את הסיבה לכך שניצל:

כוחות ההצלה שהגיעו לפנות את הפצועים וההרוגים חיפשו בין ההריסות את ראש עיריית מיקולאייב, ויטלי קים, אך לא מצאו את גופתו. רק מאוחר יותר התברר כי ראש העיר ניצל מהגורל הטרגי, פשוט מהסיבה שלא התעורר באותו הבוקר לעבודה. 

אחרי המקרה הקשה כלי החדשות המקומיים שסיקרו את האירוע דיווחו כי בניין העירייה הופצץ, אך ויטלי קים לא נפגע: "מראש העיר נמסר כי הוא לא היה בתפקיד בזמן ההתרחשות, מהסיבה שישן יתר על המידה". כמו כן, זמן קצר אחרי הדיווח קים העלה אל עמוד הטוויטר שלו את תיעוד הבניין שהופצץ, או יותר נכון – מה שנשאר ממנו.