ארתור אוזרוב, יליד קייב בן 32, מופיע כדראג קווין בתפקיד "אאורה הבלונדינית הנוצצת", במלודתו. אך כעת הוא החליט לעזוב הכל ולהצטרף למאבק להצלת אוקראינה. אוזרוב קיבל את ההחלטה לאחר שהרגיש שהוא לא יכול יותר לשבת בחיבוק ידיים, לראות את אנשיו נהרגים ואת המבנים שנהרסים על ידי חייליו של ולדימיר פוטין.

הוא כתב: "אני פשוט לא יכול יותר לראות את כל ההרס והטבח. הניצחון יהיה שלנו! חלפו 34 ימים מאז הפלישה ואנחנו נמשיך להגן על אוקראינה. נצעד יחד לניצחון".

View this post on Instagram

A post shared by AuRa (@aura_dragqueen)

בן ה-32 הוסיף: "יותר מחודש שדם אוקראיני נשפך בלי סיבה. אני אמנם לא חייל בצבא אבל אני אעזור בכל מה שצריך. אני אמן דראג קווין ואני אוהב את המדינה שלי. כל אחד מאיתנו הוא גיבור שנלחם עבור אוקראינה. אנחנו נהרגים, אבל אנחנו נלחמים ואנחנו ננצח. אוקראינה תהיה עצמאית וחזקה".

החלטתו ללבוש את מדי הצבא זכתה לשבחים בעמוד האינסטגרם שלו, כאשר מאות גולשים הגיבו במגוון לבבות, מחיאות כפיים ואימוג'י של דגל אוקראינה. הוא בין האחרונים בשורה ארוכה של אנשים ללא כישורי לחימה שהצטרפו לקרב. 

View this post on Instagram

A post shared by AuRa (@aura_dragqueen)

אתמול נהרגו שני חיילים רוסים ועוד 28 הגיעו לטיפול נמרץ לאחר שאכלו לחמניות ממולאות מורעלות שניתנו להם על ידי אזרחים אוקראינים אמיצים ומתריסים בעיירה איזיום ליד חרקוב.