גבר אלמוני בן 54, התייצב בבית החולים בעיר מאנוס שבברזיל. הוא פנה לטיפול לאחר שלא הצליח לחלץ משקולת עשויה מתכת מהחלחולת שלו במשך יומיים, לאחר שהחדיר אותה לשם. כך נכתב בדו"ח בבית החולים. הוא חווה מגוון תסמינים בעקבות החדרת המשקולת ששוקלת 4.4 קילוגרם. הסימפטומים כללו: "התכווצויות, כאבי בטן, בחילות והקאות ואפילו עצירות", כך לפי הצוות המטפל. לאחר שבדיקה אנאלית ראשונה לא העלתה דבר, החליטו הרופאים לסרוק את האיזור בצילום רנטגן.

בסריקה, גילו הצוותים משקולת באורך 20 סנטימטרים, שרויה בצומת המעי הגס והרקטום. לפי הדיווחים, המטופל "לא מיהר לשתף פעולה" בעת ההליך, כשהרופאים טענו ש"ההסתננות" היתה בעלת אופי מיני. כך או כך, הם נאלצו לפעול במהירות כדי למנוע מחלקה התחתון של המשקולת לגרום ל"נקב" אנאלי או לפציעה חמורה אחרת.

לרוע המזל, לצוותים היה קשה להסיר את צעצוע המין המאולתר מהמעי הגס של בן ה-54. תחילה הם ניסו להיעזר בפינצטה כדי להוציא את המשקולת החוצה ממעיו של הגבר שהורדם, אך לא הצליחו לתפוס אותה. ללא שום מוצא אחר, הצוות בחר ב"חילוץ ידני", שכללו את ידו של המנתח שמשך החוצה את הגוף הזר.

הניתוח הצליח והבחור בר המזל שוחרר לאחר שלושה ימים כשהוא לא סבל מסיבוכים שונים. ולמרות שהמצב עדיין נדיר ביותר, חלה עליה במחפשי הריגושים שמכניסים "זבל" ל"תא המטען", כך על פי הדיווחים.