התמונות והציורים המתוחכמים, לא רק מעמידים את רמת התפיסה שלכם במבחן, אלא שמה שאנחנו רואים, נחשב ואומר הרבה על האישיות שלנו. לכמה אשליות אופטיות יש דרכים רבות ושונות להתפרש.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אשליה אופטית כזו מעמידה את כוחות התפיסה שלנו במבחן באמצעות ציור שניתן לראות בשתי דרכים שונות. חלק מהצופים יראו תמונה של גבר זקן כשהם מסתכלים עליה, בעוד שאחרים יראו את עורפה של אישה צעירה. ייתכן שחלק מהאנשים יוכלו להחליף בין הדמויות ויצליחו לזהות את שתיהן. עם זאת, מה שאתם רואים קודם - אומר הרבה על תכונות האופי שלכם.

האם אתם רואים אדם זקן או אישה צעירה?

אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)

מה זה אומר עליכם אם ראיתם את האדם הזקן?

אם הדבר הראשון שראיתם היה תמונה של פרצוף של אדם זקן עם שפם, הדבר מעיד עליכם שאתם אדם רגוע, ישר ונאמן. אתם נתפסים כאמינים בעיני אחרים. אתם מנהיגים מטבעיכם, לקיחת יוזמה היא חלק בלתי נפרד מכם ואחרים פונים אליכם כשהם צריכים הדרכה או קצת מילות חכמה. אתם פרפקציוניסטים ועוקבים בקפידה אחר הצעדים כדי להגיע ליעדים שלכם. 

מה זה אומר עליכם אם ראיתם את האישה הצעירה?

אם הבחנתם תחילה בעורפה של אישה צעירה בתמונה שלפניכם, זה מעיד על כך שאתם בני אדם אופטימיים, סקרנים ומלאי אנרגיות חיוביות. אתם מלאי מרץ ויש לכם נטייה לפעול על סמך החלטות אימפולסיביות, ואתם נלהבים לנסות דברים חדשים. אתם בדרך כלל מחפשים את הטוב בכל דבר ונהנים לעזור לאחרים. אתם חזקים וגמישים, ואתם מרוויחים משיתוף אחרים בבעיות ובחיפוש תמיכה בעת הצורך. אתם לא נוטים לשמור את הדברים לעצמכם.