הטיזר ייחודי בכך שהוא מתבסס לכאורה על רצונות רומנטיים תת-מודעים, אמינות ושאר צרכי מערכת יחסים סטנדרטיים המופיעים לעתים קרובות באתרי היכרויות. הממציאים מתעקשים שהאשליה החזותית "לא רק תעזור לכם להבין את עצמכם טוב יותר, אלא גם לקבל קצת בהירות לגבי למה בדיוק אתם משתוקקים מבן הזוג שלכם". כדי לאמוד את הפערים בחיי האהבה שלכם, צפו בדיוקן הפסטורלי ובדקו איזו תמונה תפסה את עיניכם תחילה. 

אז מה ראיתם קודם?

אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)

פנים של גבר

אם ראיתם לראשונה פנים של גבר - "זה מסביר שאתם מרגישים לא מספיק ברורים. אתם מציגים גרסה של עצמכם שאחרים ירגישו איתה בנוח", נכתב באתר. "זה עוזר לכם לגרום לאנשים לחבב אתכם יותר ובקלות. על פני השטח, זה אולי נראה מזויף או רדוד, אבל זה אומר שאתם זהירים לגבי האופן שבו אתם מציגים את עצמכם בפני אנשים". למרבה הצער, מסכות יקשו על בן הזוג להכיר את האדם האמיתי שאתם, לכן אתם צריכים לשבור את "החומה" ולהיפתח בפניו.

האדם במעיל

אם הבחנתם תחילה באדם העטוף במעיל אפור מימין - זה בגלל שאתם "חווים עצב שורשי עמוק בתוך הלב שלכם", לפי המפרסמים. "יש לכם הבנה ברורה של מציאות החיים ואתם מבינים שהאיזון בין אושר ועצב הוא מכריע לקיום משמעותי. אתם יודעים שמה שמתחיל - יסתיים, בדיוק כמו כל דבר בחיים, זה מאפשר לכם להעריך את הדברים הקטנים בחיים. עם זאת, זה מעיד עליכם שאתם זקוקים ל'קבלה מלאה' מהנפש התאומה שלכם, משהו שככל הנראה, עדיין אין לכם. אתם זקוקים למישהו שיכול להעריך אתכם ואת ההבנה העמוקה שלכם לגבי חיים ומוות, ושיראו את היופי האמיתי באישיות העצובה שלכם".

התינוק על השולחן

צופים שהבחינו לראשונה בתינוק שעל השולחן - זה מעיד עליכם שאתם "מרגישים חסרי אונים במערכות יחסים ובחיים, ומאמינים שדברים עלולים להתדרדר בכל עת. אתם לא זקוקים לבן זוג רומנטי או לבייביסיטר, אלא לאדם אכפתי שיבין את הצרכים הרגשיים שלכם ויגרום לכם להרגיש בטוחים. אתם רוצים מישהו שיעמוד לצדכם ויגרום לחייכם להרגיש פחות כבדים".

איש עם ספר

אלה שהבחינו לראשונה בכומר עם הספר - זה אומר עליכם שאתם משתוקקים למשמעות עמוקה יותר בחיים. גם אם אתם אנשים מאמינים וגם אם לא - אתם בטוחים שקיים כוח גבוה יותר או קיום מעבר למישור התמותה. לכן אתם חפצים בחיבור רוחני עם בן הזוג, שאולי אינו בהכרח רוחני בעצמו, אך מתהדר באותה התשוקה לאמונה. במילים פשוטות, אתם לא רוצים להיות לצד מישהו שמגלגל עיניים כשאתם מקריאים הורוסקופ או חולקים חוויה רוחנית שחוויתם.

האנשים בלבן

הלבושים בלבן מייצגים את מה שנקרא "אמן היקום שמאמין שהחיים יהיו הרבה יותר קלים אם כולם רק ילכו בעקבותיו". אם ראיתם את השניים בלבן קודם: "רוב הזמן אתם צודקים לגבי התצפיות, התפיסות, השיפוטים, המחשבות והרגשות שלכם. אתם כנראה האדם החכם ביותר בכל מצב נתון ואתם יודעים איך הדברים צריכים להתנהל. לכן בני זוג מהסוג שלכם זקוקים לחבוק אדם שווה ערך אינטלקטואלי שיאתגר אתכם, או כפי שהמפרסמים מגדירים זאת: "אתם רוצים להיות במערכת יחסים שבה גם אתם וגם בן הזוג שלכם יכולים לתמוך ולאתגר אחד את השני, כדי שתוכלו לצמוח הטווח הארוך".