ג'יזלה שור סיפרה שהיא אימצה את הכלב טובי ממקלט כשהיה רק בן כמה חודשים. "הייתי מתנדבת בעמותה לבעלי חיים, ואחד העובדים סיפר לי על זוג קשישים שניסה למסור גור כלבים בגלל קשיים בטיפול בו", סיפרה שור לשיאי גינס.

"פגשתי את הזוג הבוגר והם הכירו לי את גור הצ'יוואווה הקטנטן שהיה אז בצבע שזוף". שור הוסיפה כי במהלך השנים, היא לא הבינה איך זה הגיוני שהכלב מגיע לגיל מבוגר שכזה: "הרי ידוע שכלבים חיים בערך 16 שנה, והוא פשוט המשיך לחיות". היא סיפרה כי היא התחילה לחשוד שטובי עשוי להיות הכלב המבוגר ביותר בעולם, כשהוא הגיע לגיל 20 שנה.

לאחר בדיקות שונות אצל הווטרינר, ולמרות שכלבים מגזע צ'יוואווה חיים בדרך כלל עד גיל 12-18, במרפאה אושר כי הכלב של שור עבר את גיל 20. בעודה נלהבת, היא שלחה את הפרטים ל"שיאי גינס" והמתינה לבואם של הנציגים.

נציגי "ספר השיאים של גינס", נותרו מופתעים כשהבינו שהכלב אכן מבוגר, והסבירו לשור השיא האחרון הדומה שנשבר, היה לפני עשרות שנים. הם אישרו את גילו של טובי, כ-21 שנים ו-66 ימים ב-16 במרץ, וקבעו את מעמדו ככלב המבוגר ביותר שחי. הוא נולד בשנת 2001: "אנשים לא מאמינים כמה הוא נראה טוב לגילו", אמרה שור.

השיא הקודם שנקבע, היה של כלב אוסטרלי בשם בולי. הוא חי 29 שנים ו-חמישה חודשים עד ל-14 בנובמבר 1939.