סרטון שרץ ברשת, של צעירה שתועדה מבצעת תעלול "לא מגניב בכלל", לא ממש הצליח לשעשע את הגולשים. 

החוגגת, מרחה כמות נדיבה של אודם והחלה לפלס את דרכה ברחבת הריקודים כשהיא מביטה על מטרותיה - גברים בחולצות לבנות. הצעירה צולמה בזמן שהיא ביצעה את המתיחה השנויה במחלוקת, שהועלתה ל-TikTok וצברה 72.6 מיליון צפיות. בסרטון הקצר, האישה נישקה גברים שונים מבלי שהם ידעו על מה שקורה, כשזה התרחש ממש מאחורי הגב שלהם.

בחורה ערמומית מנשקת את גבם של גברים זרים (צילום: טיקטוק)

בעודה מצחקקת בין חברי המסיבה, היא הצמידה את שפתיה לגבם של גברים. היא השאירה סימני נשיקה ברורים להפליא על החולצות שלהם. לאורך כל הסרטון, היא מרחה עוד ועוד מהשפתון שלה כדי שתוכל להמשיך את הפעלול. אבל למרות שהיא הצליחה להצחיק בעיקר את עצמה, גולשים רבים לא צחקו מה"שעשוע" שלה.

כמויות אינסופיות של הערות, נמתחו על הצעירה, על כך שהיא סביר להניח, הרסה כמה מערכות יחסים בגלל אותו לילה. הם חששו שכתמי השפתון עלולים לגרום לבנות הזוג של הגברים להגיע למסקנה שהם בוגדים.

מרחה שפתון ונישקה גברים בגבם (צילום: צילום מסך טיקטוק)
מרחה שפתון ונישקה גברים בגבם (צילום: צילום מסך טיקטוק)

גולש אחד הגיב: "להכתים בגדים באודם ולגרום לזוגות לריב, זה לא מגניב אחותי". שנייה כתבה: "זה לא בסדר! הרסת לאנשים גם את הבגדים וגם את מערכת היחסים!". אדם אחר ציין: "הגרסה הקצרה והפשוטה יותר כיצד להרוס חיי נישואים של אנשים". יתרה מכך, אחרים הצביעו על ה"סטנדרט הכפול", שאם גבר היה עושה זאת, זה היה מסתיים אחרת לגמרי.

מגיב נוסף הטיח: "אם בחור היה עושה כזה דבר, כולכם הייתם כועסים. מוסר כפול". אחר כתב: "למה אנשים חושבים שזה בסדר לגעת במישהו בלי רשותו?? ועוד לנשק?".