אישה שהשאירה מאחור מערכת יחסים רעילה, נחרדה כשנאלצה להיתקל בפרט שנשכח, ככל הנראה, ממש בטעות על ידי בן זוגה לשעבר. היא החליטה לשתף את האימה, יחד עם העוקבים שלה ברשתות החברתיות והציגה צילום של פתק צהוב.  בראש הנייר, מופיעות המילים "תכנית חופשה", ושרטוט של ארון מתים המותאם למידותיה.

השרטוט שמצאה בארגז הכלים של בן זוגה לשעבר (צילום: צילום מסך טיקטוק)
השרטוט שמצאה בארגז הכלים של בן זוגה לשעבר (צילום: צילום מסך טיקטוק)

היא כתבה: "עזבתי את בן זוגי המתעלל ומצאתי את הפתק הזה בארגז הכלים שלו. הוא פירט את תכניתו לבנות ארון קבורה, אותה הוא כינה 'חופשה'. השרטוט הזה תואם את המידות שלי בדיוק". האישה הסבירה שהיא מצאה את הדף לאחר שהאיש עזב והשאיר את ארגז הכלים בביתה. מאחר והוא לא חזר לקחת אותו, היא התכוונה למסור אותו לחבר, וכך גילתה את הפתק ובו הכתובת המזעזעת. הפוסט זכה ליותר מ-22 אלף צפיות, וגולשים רבים מיהרו להביע את דאגתם לגבי הפרט המצמרר.

ארון קבורה (צילום: אינג'אימג')
ארון קבורה (צילום: אינג'אימג')

גולש אחד כתב: "לא בטוח מה הופך את זה ל'מפחיד בצורה מוזרה', אבל זה פשוט מפחיד". אחר הגיב: "ניצלת מכדור ירי, או במקרה הזה - מארון קבורה". שלישי הוסיף: "האם אנו עומדים להיות עדים לרצח?". גולשים אחרים הגיבו ביסודיות לפוסט, וציירו קווי דמיון לחוויות שלהם. אדם נוסף כתב: "אני מאוד מקווה שנקטת בכל אמצעי זהירות כדי להבטיח שהוא לא ימצא אותך".