בלוגר וחובב בעלי חיים בשם בריאן ברצ'יק, מחזיק בחשבון אינסטגרם תחת השם Snakebytestv. הוא איתר חרדון בעל שני ראשים ופרסם סרטון שלו ברשת החברתית.

הוולוגר מטייל בעולם ומתעד מגוון חיות מוכרות ומשונות. הוא צבר עד כה כ- 3.45 מיליון עוקבים במדיות החברתיות, והלטאה המוזרה עשויה להיות הממצא הנדיר ביותר שלו עד כה. הוא תיעד את החיה בזמן שהאכיל אותה, כדי להציג את הפלא.

ברצ'יק אישר ששני הראשים פעילים לגמרי, ושהחרדון מסוגל לאכול משניהם. עוד ניתן לראות מהסרטון, שהפגם כלל לא מפריע לחרדון להתנייד. האיש כתב: "שני אלה עדיין צריכים שמות! הם אוכלים ישירות מהמלקחיים ונראה שהם תקינים לגמרי". הוא הוסיף: "הייתי בטוח שהמום יפגע ביכולת שלו ללכת, אבל הוא מתפקד נפלא ומטפס כמו כל בעל חיים דומה נורמלי". חובבי הזוחלים החלו להציע שמות לחרדון כמו: "מלח ופלפל", "לחם וחמאה", "תלמה ולואיז". 

בעלי חיים שנולדים עם שני ראשים, סובלים מתופעה שנקראת "פוליצפליה", מצב של ריבוי ראשים. פוליצפליה מתרחשת לרוב אצל זוחלים, במיוחד צבים ונחשים. אחד המקרים הבולטים, היה נחש לבקן דו-ראשי, שנולד בשנת 2000 עם איברי מין זכריים ונקביים כאחד. הוא חי כ-8 שנים ומת מסיבות טבעיות. למרות שחלק מבעלי החיים הללו חיים רק כמה חודשים, חלקם מצליחים לחיות חיים מלאים.