חברת התעופה Southwest Airlines, פרסמה פוסט בפייסבוק על הזוג פאם פטרסון וג'רמי סלדה. השניים הזמינו כרטיסי טיסה ללאס וגאס ליום ראשון, והחליטו לעלות למטוס כשהם לבושים בבגדי החתונה שלהם, כדי שלא יאחרו לטקס שהיה אמור להיערך בשעה תשע.

בני הזוג הגיעו לנמל התעופה הבינלאומי דאלאס פורט, כדי לעלות על טיסת ההמשך שלהם ללאס וגאס. לאחר עיכובים מרובים מסיבות לא ברורות, נמסר לשניים שטיסתם בוטלה. הצמד חסר האונים, לבוש בחליפת חתן ושמלת כלה, נתקע בשדה התעופה ללא כל פתרון, והבין שכבר לא יגיע בזמן לטקס הנישואין.

נוסע נוסף שהמתין לאותה הטיסה מדאלאס ללאס וגאס, שמע את בני הזוג דנים במצוקתם, והציג את עצמו בפניהם. הוא הזדהה ככומר שהוסמך בעבר לקיים טקסי נישואין ושהוא יהיה מוכן לנהל באופן אישי את החלפת הנדרים בניהם. הזוג נענה בהסכמה, והשלושה הזמינו את המושבים האחרונים שנותרו בטיסה שיצאה משדה תעופה אחר בדאלאס. הם נסעו יחד במונית כדי להגיע לטיסה החלופית.

בעת העלייה למטוס, הבחין הטייס, סרן גיל, שפטרסון לבושה בשמלת כלה ושאל אותה במה מדובר. "פאם הסבירה לו את המצב אליו נקלעו. היא התבדחה עם הקפטן שהם חייבים להתחתן בזמן הטיסה. האישה הופתעה כשהטייס השיב לה 'קדימה! בואו נעשה את זה!", כך נכתב בפוסט שפורסם בפייסבוק.

הצוות עיטר את אזור העליה למטוס בנייר טואלט, והשתמש בשקיות חטיפים כדי ליצור אבנט לכומר. דיילת בשם ג'ולי עמדה מאחורי הכלה בתפקיד השושבינה, וצלמת מקצועית שהיתה במקרה על אותה הטיסה, שלפה את המצלמה כדי לתעד את הטקס. "נוסע אחר העביר בין הנוסעים מחברת ישנה כדי לכתוב לזוג ברכות ואיחולים, שניתנה להם במתנה כ'ספר אורחים' מאולתר", כך לפי הפוסט. החברה בירכה את השניים "על חתונה בלתי נשכחת בטיסה, שלא אנחנו ולא הנוסעים שלנו, נשכח"