טרגדיית אהבה נכזבת שנשמעת כאילו לקוחה מתוך סרט דרמה קורע לב התרחשה בעיצומה של חתונה בכפר נהוג'היל שבהודו, כאשר חייה של הכלה נגדעו ביום האירוע. על פי הדיווחים, הכלה הצעירה בת ה-21, שזוהתה רק בשמה הפרטי קג'ל, נורתה בין שתי עייניה בזמן שנכנסה לחדרה אחרי שנשבעה אמונים לגבר שהכירה בשידוך, ולא תאמינו מי הרוצח. צפו בדיווח על הרצח האכזרי של אתר החדשות Times of india:

בתקשורת המקומית פורסם כי שמו של היורה הוא אנהיש, גבר בן 22 שככל הנראה ניהל רומן, בזמן שהוריה ייעדו לה נישואים בשידוך בטקס הינדי בו היא עתידה להכיר את החתן רק באירוע. כשזה התעצבן לגלות שאהובתו נישאת באותם הרגעים לאחר, הוא לקח אקדח והגיע אל המקום בשעה 01:30 בלילה. הרוצח ירה באהובתו מבין השיחים, פגע בול במצחה ונמלט מהמקום. 

מאבטחים ואנשי כוחות ביטחון שהיו באזור הצליחו לאתר את אנהיש, לתפוס אותו ולהעביר אותו למעצר בתחנת המשטרה המקומית. בדיעבד התברר כי הרוצח יידה אבנים במהלך הטקס עוד לפני הירי, ומיד לאחר מכן כשראה אותה מתרחקת אל חדרה הוא עקב אחריה וירה בה. ממפקד המשטרה המקומית, שריש צ'נדרה, נמסר: "נרשם תיק פלילי על שמו של אנהיש בשל תלונת אביה של הכלה. אנו בודקים את העניין".