נטלי, אם חד הורית לשניים, ככל הנראה כבר לא תחזור לממלכת דיסני. היא גילתה שבעלה בוגד בה, הודות לדבר סתמי וקטן: תמונת מזכרת מהפארק.

האם שיתפה בחשבון ה-TikTok שלה סרטון שהפך לוויראלי, לאחר שחשפה איך הצליחה לגלות כי בעלה מנהל רומן עם אחת מהמטפלות של הילדים שלהם. "הלכנו ליורודיסני באורלנדו. לקחנו אתנו את המטפלת כדי לעזור לי עם הילדים... לא עם הבעל", כתבה נטלי בת ה-33. "עברתי על תמונות ישנות שלנו ונתקלתי ביותר מאחת שהשניים האלה נראו קצת יותר מדי קרובים אחד לשניה.

נטלי מסבירה שהיום היא במקום אחר (צילום: טיקטוק)

בסרטון המפליל, שזכה ליותר מ-1.4 מיליון צפיות, האישה הנבגדת שיתפה את התמונה בה רואים את בן זוגה לשעבר עם המטפלת האלמונית, כשהם נשענים זה על זה ברכבת ההרים, בעוד שהיא ובתה יושבות רק שורה אחת לפניהם. נטלי, שלא פרסמה את שם משפחתה ברשתות החברתיות, בחרה לטשטש את פניהם של הרמאים כדי להגן על זהותם. 

בת הזוג המבוישת, שהתגרשה בסופו של דבר מהאיש הבוגדני, שיתפה סרטון המשך ובו הסבירה שהבייביסטר עזבה מאז הגילוי בחזרה לבית משפחתה. היא הגישה תלונה במשטרה כנגד נטלי, על שהיא מפיצה נגדה שנאה ברשת החברתית TikTok. בינתיים, המטפלת כבר הספיקה להיכנס להריון לללת תינוק, אותו הביאה לעולם יחד עם הבעל לשעבר של נטלי.

התמונה שקנו למזכרת, שחשפה את הבגידה (צילום: צילום מסך טיקטוק)
התמונה שקנו למזכרת, שחשפה את הבגידה (צילום: צילום מסך טיקטוק)

היא סיפרה: "בעלי לשעבר מאוד התחרט על המעשים. הוא הבין למה הוא גרם", והסבירה מדוע הסרטונים שלה מתייחסים ברובם למטפלת ולא לבן הזוג לשעבר. היא טענה שזהבייביסיטר שולחת לה על בסיס קבוע הודעות נבזיות, וכתגובה לכך, האם אסרה עליה לחזור לביתה כדי לאסוף את חפציה האישיים. "היא פשוט הגישה נגדי תלונה במשטרה ללא בושה. קיבלתי שיחת טלפון מהשוטרים שאמרו לי 'כנראה שקראת לה זונה והתעללת בה' ", סיפרה. "וכמובן שלא הכחשתי את ההאשמות. אכן הגיע לה שאקרא לה כך!". 

למרבה המזל, האם סיפרה כי היא הצליחה בסופו של דבר לשכנע את המטפלת לבטל את התלונה נגדה. היא ביקשה מהאומנת ומבן הזוג להיות כנים לגבי מערכת היחסים בניהם: "בסופו של יום, אם הם באמת אוהבים אחד את השניה, והביאו לעולם תינוק משותף, מי אני שאמנע מהם להיות יחד?", אמרה נטלי.

נטלי, ''מפיצה שנאה'' ברשתות החברתיות כנגד המטפלת (צילום: צילום מסך טוויטר NYPOST,צילום מסך טיקטוק)
נטלי, ''מפיצה שנאה'' ברשתות החברתיות כנגד המטפלת (צילום: צילום מסך טוויטר NYPOST,צילום מסך טיקטוק)

יותר מ-13 אלף גולשים הרעיפו על האם נחמה ועידוד בתגובות. גולש אחד כתב: "אני מקווה שהם יהיו אומללים יחד, ועוד יבגדו אחד בשניה. אני מחכה לשמוע שזה קרה". אדם אחר הגיב: "דבר ראשון, את בהחלט הקורבן בסיפור הזה. דבר שני, כנראה שהוא הבין שהדשא של השכן אינו ירוק יותר. דבר שלישי, היא נשמעת כמו בחורה ברמה נמוכה". שלישי הוסיף: "נראה שכל מה שהיא רצתה מהחיים האלה הוא את אורח החיים שלך".

בסרטון אחר, נטלי סיפרה שכיום היא מאושרת ופכחית יותר, לאחר ששברה בקבוקי יין רבים, על בסיס יומי, כדי להתמודד עם ייסורי הגירושים שעברה.