לפני מספר חודשים, גולשים טענו שאותו "נוסע בזמן" חזה את מלחמת רוסיה-אוקראינה. הוא טען גם כי בקרוב ארה"ב תותקף על ידי צפון קוריאה. עכשיו אנחנו נחשפים לאזהרה חדשה. משתמש ה-TikTok פרסם אזהרה מצמררת על אירועים אפוקליפטיים שיתרחשו בקיץ הקרוב.

אזהרתו של "הנוסע בזמן" (צילום: טיקטוק)

thehiddengod1, טען בסרטון שהאדמה ברחבי ארה"ב תתפצל, חודשים ספורים לפני שזן חדש של יצורים יתגלה, ומיליוני אנשים יוכרזו כנעדרים. הוא ציין כי הנבואה תתרחש בתאריכים ספציפיים, בין החודשים יולי לאוקטובר, וביקש מעוקביו לזכור אותם.

הסרטון, שזכה ליותר מ-453 אלף לייקים, נכתב: "אזהרה: מסמך של נוסע בזמן הודלף, ומזהיר אותנו לזכור את התאריכים הבאים: 14 ביולי 2022 - 'הפיצול הגדול', רעידת האדמה הקשה ביותר שאמריקה חוותה אי פעם. 9 באוגוסט 2022 - למעלה מ-2 מיליון אנשים ברחבי העולם יעלמו באופן מסתורי. 3 באוקטובר 2022 - יצורים שיתגלו כ'סטוקרים' יופיעו ברחבי העולם".

אזהרתו של ''הנוסע בזמן'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אזהרתו של ''הנוסע בזמן'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)

כמה מעוקביו של ה-TikToker לא בזבזו זמן, וכתבו בתגובות תפילות של תקווה לעתיד האנושות. אחד מהם כתב: "רק אלוהים יודע מה יקרה. בבקשה תגן עלינו". שני הגיב: "מדור התגובות הפך לכנסיה". עם זאת, גולשים אחרים לא השתכנעו וטענו שבעל הפרופיל צפה ביותר מדי סרטים של מארוול ואחרים טענו שיאמינו לטענות רק אם הן יופיעו בפרק של הסימפסון.