בית האופנה היוקרתי "בלנסיאגה" חשף קמפיין חדש שהצליח לעורר את תגובתם של רבים מרחבי העולם, והכל בגלל נעליים. השבוע פורסמה הקולקציה החדשה של המותג, בו צולמו על ידי הצלם לאופולד דוכימין שלל תמונות של העיצובים החדשים. אם בעבר המותג שאף להיות נוצץ וקוטור, כעת הוא החליט ללכת לכיוון אחר – נעליים מרופטות. 

בתמונות שמסתובבות ברשת אפשר לראות את זוגות הנעליים שעיצבו "בלנסיאגה", שנראות לדברי הגולשים כמו "נעליים של הומלס". מה שבאמת הצליח להרתיח את הרוב הוא העובדה שהזוגות תומחרו בלא פחות מ-1,850 דולר, מחיר מופרך שלצורך ההשוואה יעלה בישראל 6,370 ₪. 

על פי נתוני בית האופנה, הנעליים הן בעצם גרסה מוגזמת במהדורה מוגבלת של נעליים אחרות שמוכרת "בלנסיאגה". רק כ-100 מהזוגות יהיו "הרוסות במיוחד" וימשכו במחיר המופקע, בעוד אלו המקוריות ממשיכות להימכר ללא הגבלה במחירים של 495 דולר או 625 דולר. 

בהודעה לעיתונות אמר בית האופנה: "תמונות הקמפיין מציגות את הנעליים שחוקות מאוד, מרופטות ומלוכלכות. המטרה הייתה לרמז על כך שנעל סניקרס כזו מיועדת לכל החיים ולכן שומרת על הסביבה ומפחיתה את זיהום תעשיית האופנה".