זוג שבור לב, קבר את החתול האהוב שלהם לאחר שנפגע ממכונית ומת. הם נותרו המומים לאחר שחיית המחמד הופיעה שוב ביום שלמחרת.

דניאלה וסאם סמית', שניהם בשנות ה-30 לחייהם, מתגוררים בברמינגהם בבית קטן ומגדלים את לאקי החתול. לפני מספר ימים, קיבל סאם שיחת טלפון מהשכנה שלהם, היא סיפרה שמצאה חתול שחור-לבן שמת מפגיעת רכב, וביקשה שיגיע לבדוק האם מדובר בחיית המחמד שלהם.

האיש יצא לזהות את החיה, שהייתה נראית בדיוק כמו לאקי, וברגע שהבין שמדובר בחתול האהוב שלהם, הוא הזעיק את בת זוגו, שהתפרצה בבכי כשנחשפה למחזה המחריד. דניאלה שסירבה להאמין, ניסתה להעיר את החתול, בעוד שסאם חפר לו קבר בחצר הבית. הם הניחו שם את החיה, כיסו אותה בעפר והניחו מעל אבן "מצבה" שהכינו עם הכיתוב "נוח על משכבך בשלום, לאקי".

לאקי החתול שהתברר כחי ודניאלה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
לאקי החתול שהתברר כחי ודניאלה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

ביום שלמחרת, בזמן שהייתה בעבודה, האישה התקבלה הודעת טקסט בקבוצת הווצאפ השכונתית. ההודעה כללה תמונה של חתול, תחת השאלה: "מישהו מכיר את החתול הזה? בצבע שחור ולבן ודי גדול, הוא ליד דלת הבית שלי כל הבוקר". דניאלה ענתה לאישה בהודעה פרטית, היא שלחה לה תמונה של לאקי ושאלה אותה האם לדעתה מדובר באותה החיה, אבל השכנה לא ענתה. 

דניאלה החליטה לחייג אליה, וכשענתה, היא אמרה "לפי התמונה, אני לא בטוחה שזה החתול שלך, אבל אולי כדאי שתבואי לראות". בת ה-30 שלחה את סאם, שהיה בדרכו החוצה, לבית הסמוך לבדוק במה מדובר. בן הזוג חזר הביתה מופתע ואמר: "זה לאקי!", כשחשב שהוא משתגע. "אתמול קברנו אותו! זה לא יכול להיות!", אמרה דניאלה בבהלה. השניים החליטו לפתוח את הבור שחפרו יום קודם כדי להבין מה לא בסדר איתם.

"חפרנו שוב בחצר ובן זוגי ניסה למנוע ממני להסתכל אבל הייתי חייבת לראות ולהבין. הסתכלנו על לאקי המת, מהצוואר ומטה. זהה לחלוטין", אמרה דניאלה. הם החליטו לקחת את החתול החי לווטרינר כדי לבדוק לפי השבב, למי הוא שייך. בבוקר שלמחרת הזוג נסע למרפאת החיות האזורית, שם בבדיקה מהירה, התברר להם כי מדובר בלאקי - החתול שלהם.