"הכל על חתולים", בלוג ידידותי לאוהבי בעלי חיים, חשף ביום שישי האחרון את הרווחים של החיות הפופולריות במדיה החברתית TikTok. הן משלשלות לחשבון הבנק של בעליהן מדי יום, סכום שכולנו יכולים רק לחלום עליו.

בראש הטבלה, נמצא ThatLittlePuff, חתול אפור ופרוותי, הוא הוערך ברווחים של יותר מ-26,400 דולר לסרטון. עם 27.6 מיליון עוקבים ויותר מ-590 מיליון לייקים, בעל החיים, בעזרת עריכות של הבעלים, בודק מתכונים ושיטות שונות לאורח חיים שפורסמו על ידי בעלי חשבון אחרים. הסרטונים שלו תמיד נחשפים ללמעלה ממיליון איש.

יותר מ-26,400 דולר לסרטון, החתול העשיר ביותר ב-TikTok (צילום: טיקטוק)

במקום השני, נמצא Jiffpom. גם גולשים שלא עוקבים אחרי ג'יף, כנראה יזהו את הפומרנייאן בעל ארון הבגדים העמוס. הכלב מחזיק בשני שיאי גינס, אחד מהם הוא "הכלב המהיר ביותר שהולך על שתי כפות רגליים", והוא גם השתתף בקליפ לשיר "Dark Horse" של קייטי פרי. עם למעלה מ-20 מיליון עוקבים ו-518 מיליון לייקים, הכלבלב בגודל פחית שימורים מרוויח כ-20,600 דולר לפוסט ב-TikTok.

ג'יף, מחזיק בשני שיאי גינס והשתתף בקליפ של קייטי פרי (צילום: טיקטוק)

ובמקום השלישי עם מדליית ארד, נמצא Chipmunks המכרסם. 13.7 מיליון העוקבים שלו, בוחנים מפרסום לפרסום, איך הוא ממלא את פיו באוכל ובחטיפים. בעל החיים הזללן, מרוויח 13,330 דולר לכל סרטון, ומשאיר את העוקבים שלו גם המומים מהרווחים, וגם רעבים.

Chipmunks המכרסם, מרוויח 13,300 דולר לסרטון (צילום: טיקטוק)