לגלות שבן הזוג בוגד, זה תמיד כואב. אבל לדעת שזה עם חבר קרוב או עם מישהו מבני המשפחה, זו כבר רמה אחרת לגמרי של בגידה.

אישה אחת חלקה את שברון הלב שלה ברשת, לאחר שהבעל האהוב שלה היה במערכת יחסים עם האחות שלה. אם כל זה לא מספיק, בת הזוג הנבגדת, סיפרה שהם נאבקו להרות במשך שנים, אך אחותה היא זו שנכנסה להריון מהבעל, כשהשניים עדיין נשואים. האקסית האלמונית חשפה את המקרה, והסבירה שנישואיה הסתיימו זמן קצר לאחר שגילתה על הרומן. היא סיפרה בבושה גדולה, איך בן הזוג שלה התחתן לבסוף עם אחותה, כשהחליטו לגדל יחד איתה את התינוק העתידי שלהם. מאז, היא ניתקה קשר עם שניהם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אישה בהריון (צילום: אינג אימג')
אישה בהריון (צילום: אינג אימג')

כיום, חמש שנים מאוחר יותר, הזוג הבוגדני הזמין את האישה האלמונית לארוחת ערב משפחתית, כדי שתפגוש לראשונה את האחיינית שלה. בפוסט הוויראלי היא כתבה: "כשהאקס ואני התחתנו, היו לנו בעיות פוריות וחווינו שנים של כאב לב. חשתי שהנישואים שלנו חזקים מספיק כדי לשרוד את זה, ולהפתעתי גיליתי שהוא מנהל רומן עם אחותי".

היא המשיכה: "היה לנו ריב גדול, טראומטי. החלטנו יחד לעבור דירה לעיר אחרת ולהתחיל מחדש. ארזנו את חפצינו ועזבנו את העיר. כמה שבועות לאחר המעבר, אחותי בישרה לנו ש: הפתעה! היא בהריון. האקס התגרש ממני מאז, והקים איתה משפחה".

היא הוסיפה שמכיוון שלאחרונה התחילה עבודה חדשה והיה עליה לשלם את תשלומי המשכנתא, זה היה "בלתי אפשרי מבחינה כלכלית" לעזוב, והיא נאלצה להישאר בעיר חדשה כשהיא לגמרי לבד, למרות שבעלה עזב. כבר שנים שהיא ואחותה מגיעות בתורות לאירועים משפחתיים, מכיוון שהאלמונית לא מוכנה לשהות עמה באותו החדר. ההורים כעסו בתחילה על האחות, אך התפייסו עמה כאשר התינוקת נולדה.

ראתה תמונות משפחתיות שגרמו לה בחילה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
ראתה תמונות משפחתיות שגרמו לה בחילה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

"הצצתי בחשבון הפייסבוק של אחותי ומה שראיתי שם גרם לי לבחילה. תמונות שלהם יחד, כמשפחה שמחה, תמונה של האקס שלי מנשק אותה כשהיא חובקת את התינוקת שרק נולדה, תמונה של יום הולדת שנה לבתם וטיולים משפחתיים". היא פרסמה את הפוסט במטרה לקבל תשובות על מה אחרים היו עושים במצבה. היא העלתה את השאלה "האם עלי להיענות לרצונם של הוריי, ולסבול את חברתם?", וקיבלה תגובות רבות ואמפתיות במיוחד.

גולש אחד הגיב: "לא פלא שמה שראית גרם לך לבחילה. הבגידה בך הייתה עצומה", בעוד שאחרת הוסיפה: "היית כנראה בבועה של הכחשה בחמש השנים האחרונות. ועכשיו כשאת רואה את התמונות, את מבינה איך הרמאים האלה גנבו ממך את חייך. אני מקווה שכשתראי אותם - תהיי במקום רגשי אחר". בתגובות, דחקו באישה לתת לעצמה זמן ואולי לעבור אצל מטפל רגשי בדרך. היא כתבה למגיבים שהמפגש יידחה, נכון לעכשיו.