סטיבי האלידי בן ה-51, התפרנס במשך 30 שנה מהיותו דומה לזמר המפורסם אלביס פרסלי, כשהיה מופיע במועדון בבלקפול שבאנגליה. קסנדרה, בת זוגו, עבדה במשרה חלקית בתור פריסיליה פרסלי. השניים נפגשו בהופעה בעיר בשנת 2018, ומאז האלידי הציע נישואין על אותה הבמה, בשנה שלאחר מכן.

הזוג נערך לחתונה הגדולה, אך היא נדחתה בגלל נגיף הקורונה. לאחרונה הטקס נערך בלאס וגאס, שם נישאו אלביס ופרסיליה האמיתיים בשנת 1967. האלידי וקסנדרה נישאו כשהם מחופשים לזמר המפורסם ולאשתו באופן מלא. האלידי סיפר: "אלביס ופרסיליה הם לגמרי חלק מאתנו. שנינו אוהבים את אלביס מאוד, אבל הייתי מתאהב בקסנדרה גם אם היא לא היתה מחופשת לפרסיליה. שנינו במצב Win-Win". 

האיש עבד כאלביס במשך עשרות שנים בבריטניה ומחוצה לה, והשתתף בתוכנית עטורת פרסים בווגאס וב-BBC באמצע שנות ה-2000. הוא סיפר שלימד את עצמו לנגן בגיטרה, ושהדיסק הראשון שקנה אי פעם היה של אלביס: "אתה אף פעם לא שוכח את האהבה הראשונה שלך". קסנדרה עבדה כמחווה לפרסיליה במשך 10 שנים, ואהבתה לאלביס המקורי, החלה בתור ילדה בת שש בלבד, כשהייתה צופה בסרטים בכיכובו יחד עם אמה, שעבדה כמורה.

האלידי סיפר על הרומן הסוער שלו עם קסנדרה כ"אהבה ממבט ראשון". שנה אחרי שהם נפגשו לראשונה, האיש כרע ברך רגע לפני ששר את השיר האחרון לאותו הערב, על הבמה. הוא הוסיף וסיפר איך אהובתו נותרה המומה על הבמה, רגע לפני שאמרה לו "כן". לאחר טקס הנישואין בווגאס, בני הזוג יצאו לירח דבש בבוורלי הילס ובסן פרנסיסקו, ויסיימו בהוואי האהובה על אלביס.