הרבה נשים בעולם מייחלות ליום בו יינשאו כשהן לבושות בשמלת החלומות הלבנה. חלקן מוכנות לשלם כל מחיר כדי לייצר את האחת המדויקת עבורן.

אבל אישה אחת החליטה שלא תשלם סכומי עתק על שמלה שתלבש מספר שעות בודדות. למרות שמדובר ב"יום הגדול" עליו חלמה כל חייה, היא החליטה לקחת את הסיכון, ולקנות את שמלת הכלה שלה באתר הסיני הקמעונאי SHEIN.

המחיר הזול ביותר ששולם, כנראה, עבור שמלת כלה (צילום: טיקטוק)

אן רקלי מטורנטו שבקנדה, פרסמה סרטון ב-TikTok בו היא משוויצה בשמלת הכלה שרכשה ב-39 דולר בלבד. היא אמרה: "אף אחד לא מאמין לי כשאני מספרת ששילמתי על השמלה הזו פחות מ-50 דולר. גם אחרי החתונה, בכל פעם שראו את התמונות ושאלו אותי היכן קניתי את השמלה, לא סיפרתי שהיא מ-SHEIN". עוד היא סיפרה כי היא ובן זוגה הוציאו פחות מ-500 דולר על החתונה כולה.

שמלת כלה בפחות מ-100 ש''ח באתר הקמעונאי SHEIN (צילום: צילום מסך טיקטוק)
שמלת כלה בפחות מ-100 ש''ח באתר הקמעונאי SHEIN (צילום: צילום מסך טיקטוק)

בסרטון שפרסמה רקלי, היא הציגה את שמלת הכלה המיוחדת שהזמינה. פשוטה ועדינה במראה יוקרתי שהחמיא לגזרתה של האישה. היא הרשימה רבים מהגולשים כשהקליפ צבר למעלה מ-4.6 מיליון צפיות. מגיבים רבים התייחסו למחיר השמלה, כשגולש אחד כתב: "היא כל כך מתאימה לך! מתי נשים יבינו שלא צריך לקרוע את הכיס כדי להיראות טוב?", בעוד ששניה הגיבה: "אני בטוחה שכל מי שראה אותך לא האמין ששילמת 39 דולר על השמלה. היא נראית במחיר של 1,000 דולר ומעלה". שלישי הוסיף: "זה לא מה אתה לובש - זה איך אתה לובש".