עובדת הוראה מארה"ב הואשמה ב"שליחת תמונות עירום" ו"סרטון לא הולם" לתלמיד בן 16, לאחר שהגיעו אליה שמועות שהוא מחבב אותה. 

לפי הדיווחים, אייבי רנו בת ה-28, עמדה בפני כתב אישום לאחר ששלחה לקטין תמונה שלה כשהיא חשופת חזה, ואחת נוספת כשהיא עירומה לגמרי. רנו לימדה בבית הספר התיכון של אוקלהומה הממוקם במידווסט סיטי, ועבדה שם גם כעוזרת מאמן הכדורגל. 

היא הכירה את הנער הצעיר באימון, שבו קבוצות מהתיכון ומחטיבת הביניים חולקות את אותו המתחם. לדבריה היא "שמעה שמועות שהוא נמשך אליה ונהנה להביט בה כשהיא רצה". עוד באותו היום, הוסיפה המורה את הנער למדיה החברתית "סנאפצ'ט", ולכאורה, שלחה לו שלוש או ארבע תמונות עירום שלה וסרטון לא הולם.

הנער הציג את הצילומים למספר חברים לקבוצה ולא פחות גרוע מכך, הוא ניסה לסחוט את עובדת ההוראה. הוא הפציר בה שתעביר לו כספים או שהוא "יהרוס לה את הקריירה ויפרסם את התמונות" ששלחה. המורה העבירה לו 120 דולר בהעברה אינטרנטית בעקבות הסחיטה. לפי מקורות, רנו הודתה ששלחה את התמונות בפני החוקרים, אך טענה כי מעולם לא הייתה לה מערכת יחסים פיזית עם הנער, וכי הייתה בטוחה שהוא בן 18.

עוד היא אמרה שבאחת מהשיחות שניהלו, הם העלו על הפרק "בילוי משותף", אבל הדבר לא יצא לפועל. המעשים הבלתי חוקיים לכאורה, הסתיימו כאשר מורה אחרת שמעה את הצעיר מספר לחברו לכיתה: "המורה שלחה לי תמונות עירום". דובר המחוז אמר: "בכירים קיבלו את ההודעה על קשר שמתקיים לכאורה, בין עובד צוות לתלמיד. דיווחנו על המידע לרשויות אכיפת החוק כדי שתוכל להתנהל חקירה במידי. אשת הצוות אינה מועסקת יותר במוסד הלימוד. אנו נמשיך לשתף פעולה עם הרשויות".

רנו עומדת בפני אישום בשימוש בטכנולוגיה ליצירת קשרים מיניים עם קטין, כך נכתב במסמכי בית המשפט.