שיגעון הרשת החברתית החדש והקיצוני, הוא קפיצה מול משאיות נוסעות. הטרנד המסוכן נקרא "אתגר מלאך המוות". הוא צבר תאוצה בדרום-מזרח אסיה כאשר המשתתפים בו, מצלמים את עצמם לאפליקציית ה-TikTok כשהם מבצעים את הפעלול המסוכן.

בן 18 מבנטן שבאינדונזיה, נהרג במקום, כאשר הוא ושני חבריו זינקו מול משאית נוסעת בניסיון, לכאורה, לגרום לה לבלום ולצאת ללא פגע. החברים הצליחו להתחמק מהרכב, שלא הצליח לעצור בזמן, אך הצעיר לא הצליח לברוח בזמן ונדרס למוות. הנהג עוכב לחקירה.

הדיווח החדשותי באינדונזיה, נער בן 18 נהרג מפגיעת משאית (צילום: טיקטוק)

בינתיים בג'אווה שבאינדונזיה, ילד בן 14 נפגע בראשו ושבר את שיניו לאחר שנפגע ממשאית כשהוא וחברו ניסו לבצע את אותו האתגר המפורסם. המשטרה המקומית מחפשת כעת את נהר המשא, שברח מהמקום.

לטענת המשטרה, "אתגר המשאית" הוא לא בדיוק חדש במדינה. לפי דיווחים, מקומיים ניסו למנוע מבני הנוער לבצע את הפעלול ולסכן את חייהם. האתגר נחשב למוצלח, רק אם האדם קפץ אל מול המשאית הנוסעת, ואם היא הצליחה לעצור מבלי לפגוע בו.

אתגר הטיקטוק במשחק סוני (צילום: טיקטוק)

הטרנד הושמץ ברשתות החברתיות, כשבפוסט בטוויטר נכתב: "בשנים הקודמות היו אתגרים דומים של ילדים שעושים הכל עבור תוכן ל-TikTok. הוריו של הצעיר הזה גידלו אותו באהבה ובתקווה, והוא בחר להישמע לעצת חבריו ולסכן את חייו".