בזמן שכולנו התעסקנו בתלבושות החושפניות של הרקדנים במצעד הגאווה בתל אביב, רחובות לונדון היו עמוסים ברוכבי אופניים אתמול (11 ביוני), כשאלפי גברים ונשים עירומים השתתפו ברכיבה העולמית והחושפנית לשנת 2022.

החגיגות החלו בשעה 11:00, והמשתתפים רכבו בתשעה מסלולים שונים. לאירוע היו שלוש מטרות מרכזיות - מחאה על התלות העולמית בנפט ש"תרסן את הרגלי הנהיגה ברכבים", קבלת "הגוף החיובי" לקידום כל מבנה גוף, ללא קשר לצורה, למשקל ולמראה, והמטרה השלישית "זכויות וביטחון לרוכבי האופניים".

אחד מהרוכבים המפתיעים ביותר, היה אדם שכיסה עצמו מרגל ועד ראש בצבע אפור-כסוף. איש נוסף עטה לגופו בגד שחור וצמוד עם לא מעט חורים, כשאיבר מינו חשוף. לא רק אופניים הורשו להשתתף במחאה. בחור עירום אחר, הגיע רכוב על חד-אופן ברחובות הסואנים של לונדון ואדם נוסף על סקייטים. בכל החגיגה היו גם לא מעט נשים, עם פאות צבעוניות וכתובות בצבע על גופן החשוף.

באתר האינטרנט של התנועה World Naked Bike Ride נכתב: "בלונדון הבעיה שלנו עם כלי רכב ממונעים, היא לא רק המכוניות בבעלות פרטית. חלק גדול מהאיום על רוכבי האופניים, יחד עם שריפת הנפט, הזיהום והעומס במרכז העיר נובע ממוניות, כלפי רכב פרטיים להשכרה, אוטובוסים, שליחים, משאיות ורכבי חברה".

"מה משותף לכל הנהגים האלו? כולם ממלאים את הרחובות שלנו בגלל מישהו שמשלם להים להיות שם ואנחנו משלמים את המחיר הכי יקר", נכתב על ידי מנהלי הקבוצה.