אין הורה שלא מחכה בקוצר רוח לחופש הגדול (בציניות, כן?). להורים שנמצאים בחופש מהעבודה, זו הזדמנות נהדרת לבלות עם הילדים ולצאת לחופשת קיץ משפחתית. אך בשביל אלו שנאלצים להמשיך ולעבוד גם בימי החופש הגדול - יש את קייטנות הקיץ אליהן ניתן לרשום את הילדים למשך מספר שבועות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רשם את בתו לקייטנה אך היא לא הייתה ברשימה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
רשם את בתו לקייטנה אך היא לא הייתה ברשימה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

פוסט ויראלי וקורע מצחוק פורסם הבוקר בקבוצת האימהות המפורסמת ביותר בישראל "מאמאצחיק", המונה כ-666 אלף חברות. אישה בשם לירז חנוך גיא, שיתפה את החוויה של בעלה ובתה הבוקר כשהגיעו לקייטנה, תחת הכותרת "בעלי גאון".

האם כתבה כי האב והבת הגיעו לקייטנה בבוקר אך הבת כלל לא הייתה רשומה. האב התעקש כי הוא ביצע את ההרשמה בעצמו מול העירייה ושזו חייבת להיות טעות. "יום ראשון לחופש הגדול... בעלי לוקח את הילדה לקייטנה ומגלה להפתעתו שהיא לא רשומה. הוא התעקש כי הוא בעצמו רשם אותה ולא יתכן שהיא לא מופיעה ברשימות...", כתבה גיא בפוסט המשעשע.

הורים אחים: נולד כתוצאה מגילוי עריות וזה מה שעלה בגורלו >>>

רשם את עצמו לקייטנה, הפוסט הוויראלי של לירז חנוך גיא (צילום: צילום מסך פייסבוק)
רשם את עצמו לקייטנה, הפוסט הוויראלי של לירז חנוך גיא (צילום: צילום מסך פייסבוק)

"תקועים בכניסה, הילדה מאוכזבת, מתקשר לעירייה בכעס, השם של הילדה לא מופיע. בודקים שוב תחת פרטי האשראי ואכן שולם! אבל הילדה לא רשומה...", הוסיפה האם.

האב חסר האונים כנראה לא שם לב שכשביצע את הרישום, לא מסר את שמה של הבת אלא את שמו. "הוא רשם את עצמו לקייטנה", כתבה גיא בפוסט הוויראלי שצבר מאות אלפי לייקים ותגובות. גולש אחד כתב: אני מבין אותו לגמרי". אחר הוסיף: "אולי זה לא היה בטעות". שלישי הגיב: "צריך להשלים עם זה שאנחנו פשוט גרועים בדברים האלה".

ולדעתנו, חוץ מפרסום ב"מאמאצחיק", אין ספק שהפוסט צריך להתפרסם גם בקבוצה "אבא פגום".

לפוסט המקורי >>>