זוג ממלבורן שבאוסטרליה היה מאוהב עד מעל הראש במשך מספר שנים. האישה, במשך תקופה, חשה כי משהו קורה מאחורי גבה. לאחר שחקרה וגיששה לא מעט זמן, היא גילתה שבן הזוג מנהל רומן מאחורי גבה עם אישה אחרת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לבה של בת הזוג נשבר והיא החליטה להיפרד מהגבר האהוב שלה, שפגע בה עד עמקי נשמתה, אך לא לפני שתנקום בו ותגרום לו להתבייש על שהחליט לנהל מערכת יחסים אחרת בסתר.

האישה ניגשה לאחת מחנויות הכלבו לבניין באזור מגוריהם וקנתה ספריי בצבע אדום בוהק. היא חזרה לביתה והתנהגה לגמרי כרגיל, ועשתה עצמה כאילו שהיא לא יודעת דבר על הבגידה. כשבן הזוג הגיע הביתה, הוא החנה את המכונית שלו מסוג מרצדס בנץ ML320 בצבע כסוף בחניה ונכנס לנוח בחדר השינה.

באותו הזמן, בת הזוג לא היססה, לקחה את הספריי האדום שרכשה כשעה קודם לכן וריססה בשני צידי המכונית, בצד אחד את המילה "שקרן", ובצד השני את המילה "בוגד". היא לא חסכה בחומר ועל מכסה המנוע כתבה :"כל הגברים זבל".

בגידה ברשת, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה ברשת, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

מאוחר יותר באותו היום, האיש יצא מביתו לכיוון המכונית, ככל הנראה כדי לפגוש את המאהבת. אך כשיצא מהדלת ונחשף למראה המחריד, חשכו עיניו. הוא החל לצעוק ולהשתולל מחוץ לבית, והתנהגותו גרמה לכל השכנים לצאת החוצה ולבדוק מה קרה. אך גם הם באותו הרגע נחשפו להאשמות שנכתבו על מכוניתו באדום.

בפנים אדומות יותר מצבע הספריי, האיש קפץ למכוניתו ונסע מהמקום. מהאישה נמסר: "אם היה כל כך אמיץ כדי לנהל רומן מאחורי גבי, שיהיה מספיק אמיץ כדי לנסוע בכביש עם ההשלכות של המעשים שלו".