ליאון גליד בן ה-29 מדרום ויילס שבבריטניה, השתמש בטעות במגבונים אנטי-בקטריאליים בשירותים במשך במספר ימים, כשהיה בטוח שמדובר במגבונים רגילים.

גליד, נהג משאית במקצועו, סיפר כי כעבור כמה ימים הוא החל להרגיש שריפה באחוריו ותיאר את התחושה כ"כאב שורף". הוא הסביר כי בת זוגו סיידי וויליאמס, רכשה בחודש שעבר מגבונים לניקוי האסלה מחנות למוצרים לבית. היא הניחה אותם בחדר השירותים במקום נגיש, שם בן ה-29 עשה את הטעות המרה.

הוא טען שלמרות שהיה מטופש מצדו לא לבדוק מה כתוב על עטיפת המוצר לפני שהוא השתמש בו, הוא מאמין כי יש צורך לסמן את מוצרי הניקוי בצורה ברורה יותר כדי למנוע בלבול. הוא אמר: "חשבתי שאלו מגבונים לחים ושאני יכול להשתמש בהם בשירותים, אבל כפי שהתברר, זה לא היה מה שחשבתי. כשהתחלתי להרגיש את הצריבות הבנתי שמשהו לא בסדר וכשבדקתי את האריזה, ראיתי שכתוב עליה: 'הורג 99 אחוז מהחיידקים' ".

"סיידי שאלה אותי למה לא הסתכלתי מה כתוב על האריזה, ועכשיו אני גם נאלץ למרוח שם משחה במשך שבוע". בגלל עבודתו כנהג משאית, הוא סיפר כי הכוויות הקשו עליו לשבת ולנהוג במהלך היום במשך זמן מה. "אני יודע שזו הייתה טעות מטופשת אבל אני בטוח שיש עוד אנשים שזה קרה להם". מטעם חברת מוצר הניקיון נמסר: "הצטערנו לשמוע על המקרה. אנו ניקח לתשומת לבנו את המצוקה שנגרמה ללקוח ונוסיף לאריזה הודעת אזהרה בולטת".