סרטון בן 16 שניות בו ניתן לראות חתן וכלה חותמים על הסכם נישואים, שבר את הרשת לאחר שנצפה למעלה מ-45 מיליון פעמים מאז שהועלה לאינסטגרם ב-22 ביוני.

שאנטי בת ה-24 ומינטו בן ה-25, הכירו לפני כחמש שנים כשלמדו באותו קורס למסחר, ועד מהרה מצאו זה את זו בקבוצת הווצאפ של הלימודים. יום אחד, כששאנטי פספסה שיעור בקולג' וביקשה עזרה, מינטו נענה במהירות. השניים התיידדו ועם הזמן הרומנטיקה פרחה ובפברואר 2018 בני הזוג יצאו לדייט ראשון.

"הזמנתי אותה לפיצה כי ידעתי שזה המאכל האהוב עליה", סיפר בן ה-25, בעל חנות למוצרי חשמל בגוואהאטי, הודו. אבל אחרי זמן מה שהזוג בילה יחד, מינטו הסביר לאהובתו כי גם הוא מאוד אוהב לאכול פיצה אך "לא יכול לאכול את אותו המאכל בכל יום". לאחר מספר שנים, הציע האיש נישואין לאהובתו והם החליטו להינשא זה לזו. השניים סיפרו כי כל שנותיהם יחד, הם לא נטו לריב בגלל אוכל, אך שאנטי טענה כי בן זוגה תמיד התלונן בפני חבריו שנמאס לו לשמוע על המאכל האהוב עליה.

רג'אב, חברם של בני הזוג ללימודים וגם האיש שעמד מאחורי רעיון "חוזה החתונה" המפתיע, אמר: "מאז שהכרתי אותם ב-2017, הפכנו לחברים מאוד קרובים. רציתי להכין להם הפתעה מיוחדת, כזאת שם לא ישכחו לעולם. אז עשינו סיור מוחות בקבוצת החברים הקרובים והגענו לרעיון החוזה יחד. מכיוון ששאנטי היא פריקית של פיצות - החלטנו לשים את העניין הזה בראש ההסכם".

החוזה כלל עוד כמה תנאים, כך לפי הרעיון אותו הגו החברים. מינטו יהיה חייב להכין ארוחת בוקר בכל יום ראשון, הוא יהיה מחויב לערוך קניות בכל 15 ימים ויצא לבלות במסיבות עד מאוחר רק בליווי של אשתו. לשאנטי לעומת זאת, כתבו החברים כי אכילת פיצה תוגבל לפעם אחת בחודש, היא תסכים ללכת לחדר כושר מדי יום וללבוש סארי לעתים קרובות "כי מינטו חושב שהיא מאוד יפה בסארי", לטענתו של רג'אב.

הרשימה המשעשעת של "עשה ואל תעשה", נחתמה על ידי בני הזוג ההודים בחתונתם, התיעוד פורסם ברשתות החברתיות וצבר עשרות מיליוני צפיות. החוזה כמובן אינו מחייב מבחינה משפטית והזוג לקח זאת בתור בדיחה נחמדה ומזכרת מחבריהם. "כבר אכלנו פיצה פעמיים מאז החתונה ועברו בסך הכל שבועיים", אמרה שאנטי.